خانهاخبار
نام تجاری J-Type ثبت شد؛ آینده‌ای روشن در انتظار جگوار

نام تجاری J-Type ثبت شد؛ آینده‌ای روشن در انتظار جگوار

شرکت جگوار به تازگی یک نام تجاری جدید را به ثبت رسانده است. انتظار می‌رود این کمپانی در آینده خودروی J-Type را روانه بازار کند.
۱۳۹۷/۴/۲۳

بر اساس گزارشی که اخیرا به وسیله AutoGuide در فضای مجازی منتشر شده است، شرکت جگوار نام تجاری J-Type را به نام خود ثبت کرده است. این نام تجاری برای دسته‌بندی‌های مختلفی در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده که شامل خودروهای بدون سرنشین، نرم‌افزار، خودروها و تعمیر و نگهداری می‌شود. با وجود ثبت این نام در چند دسته‌بندی مختلف، جگوار از این نام برای توسعه خودروی آینده خود استفاده خواهد کرد.

image

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این محصول جدید شرکت جگوار منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که جگوار J-Type یک خودروی اسپرت باشد. در سال 2016 رئیس بخش طراحی جگوار، Ian Callum در مصاحبه‌ای با مجله Road & Track اعلام کرد که محصول جایگزین F-Type یک خودروی موتور وسط است.

Ian Callum در مصاحبه خود اعلام کرده بود:

فکر می‌کنم در آینده می‌توانیم محصول متفاوت‌تری را طراحی و روانه بازار کنیم. ما در ابتدا خودروی F-Type را به عنوان یک محصول موتور وسط طراحی کردیم با این حال تغییراتی در نمونه نهایی ایجاد شد. در صورتی این خودرو با موتور وسط طراحی و به بازار عرضه می‌شد با یک محصول بسیار متفاوت روبه‌رو بودیم. احتمال می‌دهم در آینده خودرویی با این ویژگی را توسعه دهیم چرا که ما یک شرکت تولیدکننده خودروهای اسپرت هستیم.

او در ادامه اضافه کرده بود:

ما در رابطه با این که نسل آینده جگوار F-Type یک خودروی موتور وسط باشد با مهندسان مذاکره کرده‌ایم. ما به مذاکرات خود ادامه می‌دهیم ولی در حال حاضر تصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده است.

شایعات به توسعه یک سوپرکار کاملا برقی و همچنین نمونه کوپه خودروی شاسی بلند F-Pace اشاره می‌کنند. به نظر نمی‌رسد هیچ یک از این محصولات با نام تجاری J-Type روانه بازار شوند.

image

این احتمال وجود دارد که جگوار J-Type یک خودروی GT با طراحی 2+2 باشد. گفته می‌شود این خودروی GT هم‌اکنون با نام XK در حال توسعه قرار دارد و در آن از پلتفرم بهبودیافته F-Type استفاده می‌شود. شاید جگوار در آینده نام‌های تجاری G-Type و H-Type را نیز به ثبت برساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)