خانهاخبار
برای خرید کنسول PlayStation 5 تا سال 2020 منتظر باشید

برای خرید کنسول PlayStation 5 تا سال 2020 منتظر باشید

مایکل پچر، تحلیل‌گر معروف، ضمن رد شایعات گذشته مبنی بر معرفی PlayStation 5 در اواخر سال جاری میلادی، اعلام کرده است که کنسول بازی جدید سونی تا سال 2020 معرفی نخواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۲۰

هفته گذشته، وب‌سایت SemiAccurate در یک گزارش مدعی شده بود که توانسته است به مشخصات نهایی کنسول PlayStation 5 دست پیدا کند؛ به همین جهت، گمان می‌رفت که نسل جدید کنسول‌های بازی سونی در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 معرفی خواهد شد. هرچند، به‌نظر می‌رسد که تمامی تحلیل‌گران با زمان اعلام شده برای معرفی کنسول جدید سونی موافق نیستند!

مایکل پچر، تحلیل‌گر معروف اعلام کرده است که رونمایی از کنسول PlayStation 5 در بازه زمانی بین نیمه دوم سال 2018 تا نیمه اول سال 2019 غیرمحتمل خواهد بود. با اینکه معرفی جانشین کنسول بازی PlayStation 4 در اواخر سال 2019 غیرمحتمل نیست، تحلیل‌گر معروف پیش‌بینی می‌کند که جدیدترین کنسول بازی سونی در بازه نامشخصی در سال 2020 معرفی و عرضه خواهد شد. به همین جهت، مایکل پچر مدعی است که احتمال رونمایی از کنسول جدید سونی در اواخر سال 2019 تنها 25 درصد خواهد بود؛ در حالی‌که کنسول بازی PlayStation 5 به احتمال 75 درصد در سال 2020 عرضه می‌شود.

image

باید اشاره کرد که کیت‌های توسعه نرم ‌افزاری کنسول آینده سونی در حال‌حاضر، برای توسعه‌دهندگان فرستاده شده است و به همین جهت، شاید پیش‌بینی‌های SemiAccurate محقق شود. لازم به‌ذکر است که این خبرگزاری، پیش‌تر مشخصات کنسول PS4 را پیش‌بینی کرده بود و در نهایت مشخص شد که پیش‌بینی‌های وی درست است.

صرف‌نظر از اینکه کنسول جدید سونی چه زمانی معرفی خواهد شد، PlayStation 4 همچنان فروش مطلوبی را تجربه می‌کند؛ ضمن اینکه بازی‌های عرضه شده برای این کنسول بازی همچنان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. به همین جهت، بعید است که با رونمایی زودهنگام از کنسول آینده سونی، فروش نسل قبل تحت‌تأثیر قرار بگیرد. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات منتشر شده پیرامون PlayStation 5 در حال‌حاضر، شایعه‌ای بیش نیست و هیچ‌یک از مقامات رسمی سونی به بازه زمانی مشخصی برای رونمایی از کنسول بازی جدید خود اشاره نکرده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Arashy

۱۳۹۷/۱/۲۱
با سلام
Ps4 بگیری بهتره چون معلوم نیست ps5 کی میاد
بعد اینکه بازیاتو حتما انلاین بریز بعدا پشیمون میشه هرچند قیمتش بیشتره ولی میرزه?

ا

۱۳۹۷/۱/۲۰
سلام
بنظرتون پی اس فور بگیرم یا منتظر 5 بمونم