خانهاخبار
تم‌های رسمی پرچمداران P20 هوآوی را تماشا کنید

تم‌های رسمی پرچمداران P20 هوآوی را تماشا کنید

تنها دو هفته دیگر تا رونمایی از گوشی‌های پرچمدار P20 هوآوی باقی مانده است. در ادامه انتشار تصاویر و مشخصات فنی مدل‌های این سری، روز گذشته 12 تم پیش فرض آن‌ها هم فاش شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۲

روز گذشته چند تم رنگی و زیبا مخصوص گوشی‌های سری P20 هوآوی در دنیای اینترنت منتشر شد. البته این تم‌ها روی اغلب گوشی‌های برند هوآوی و آنر که از رابط کاربری EMUI بهره می‌برند قابل نصب و استفاده هستند.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های سری P20 ازجمله P20، P20 Plus و P20 Lite هوآوی تا دو هفته دیگر رسما معرفی می‌شوند. کمپانی هوآوی در حال حاضر هیچ خبر و مشخصاتی را به جز تاریخ و مکان معرفی درباره این گوشی‌ها تأیید نکرده است اما در خلال هفته‌ها و روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر منسوب به گوشی‌های مذکور بودیم و دیگر مشخصات فنی‌شان را هم کم و بیش می‌دانیم.

البته فایل‌های مربوط به فرم ور این گوشی‌ها توسط هوآوی فاش شده‌اند و دیگر می‌توانید تصاویر پس زمینه و همچنین رینگتون P20 را هم دانلود کنید. در ادامه می‌توانید تم‌های رسمی گوشی‌های سری P20 را که روز گذشته فاش شدند، مشاهده کنید.

تم‌های P20

گوشی‌های P20 هوآوی قرار است با 20 تم استاک و پیش فرض معرفی شوند. این تم‌ها بسیار رنگارنگ و زیبا هستند و با کیفیتی بی نظیر مخصوص گوشی‌های پرچمدار تازه هوآوی طراحی شده‌اند. در ادامه فهرست این تم‌های پیش فرض را مشاهده می‌کنید.

  1. Craftsman.hwt
  2. Dreamland.hwt
  3. Firefly.hwt
  4. Firework.hwt
  5. Paradise.hwt
  6. Goldsand.hwt
  7. Pearl.hwt
  8. Rainbow.hwt
  9. Rose.hwt
  10. Romance.hwt
  11. RoundBlue.hwt
  12. Sweet.hwt

تصاویر اسکرین شات این تم‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

Goldsand

 

Firework

 

Firefly

 

Dreamland

 

Craftsman

 

Sweet

 

RoundBlue

 

Rose

 

Romance

 

Rainbow

 

Pearl

 

Paradise

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
ماسه‌طلائی از بین اینها لاکچری‌ست
sweet هم خیلی نایسه برای خانم‌ها
برای کودک و نوجوان ولی پیشنهادی نیافتم

حبیب بخشی

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
تم پیشفرض هواوی این تم های شاخ رو نداره باید دانلود کنید من خودم تم وان پلاس 5تی و سامسونگ و غیره میگیرم میریزم وی 10 و پی 20 هم دانلود کنید بریزید منبع رو هم نگاه کنید از همونجا دانلود میکنید

مانی

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
باید یکی از گوشی‌های هواوی با آخرین بروزرسانیو داشته باشید، ینی آپدیت‌های P20رو داشته باشید تا به این تم‌ها هم دسترسی داشته باشید و البته بتونید استفاده کنید

مانی

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
فقط خود تم‌ها برای خریدش انگیزه ایجاد میکنه، دیگه گوشیش بماند بااین کیفیت و قیمت عالی

فرزین

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
ادمین لینک دانلود هم میذاشتی دیگه