خانهاخبار
77 گوشی لوکس در انتظار خریداران Nova 2 Plus هوآوی

77 گوشی لوکس در انتظار خریداران Nova 2 Plus هوآوی

نوا 2 پلاس یک گوشی شیک و مدرن است که دوربین‌های آن امکانات خوبی برای عکاسی پرتره و سلفی در اختیار کاربران می‌گذارد. با خرید این گوشی در جشنواره عید دیدنی با هوآوی شانس بردن یکی از 77 گوشی لوکس میت 10 پورشه دیزاین را خواهید داشت.
۱۳۹۶/۱۲/۲۷
image

اگر علاقه به گرفتن سلفی و عکس‌های پرتره دارید، باید گوشی هوشمندی تهیه کنید که دوربین‌های آن کیفیت خوبی داشته باشند و امکانات مناسبی برای عکاسی در اختیار شما قرار دهند.

Nova 2 Plus هوآوی گوشی‌ است که ضمن برخورداری از ظاهری زیبا و طراحی مدرن، مجهز به دوبین سلفی 20 مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های سلفی بسیار خوبی، حتی در نور کم، را به شما می‌دهد.

دوربین اصلی نوا 2 پلاس متشکل از دو لنز 12 + 8 مگاپیکسلی است که به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های پرتره هنری با افکت بوکه ثبت کند.

اندازه نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ است و بدنه آن ضخامت کمی دارد. هوآوی از پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند کایرین 659 در ساخت این گوشی استفاده کرده است و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم قرار داده تا توانایی اجرای سریع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به بالاترین سطح ممکن برساند.

علاقه‌مندان به موسیقی با داشتن Nova 2 Plus می‌توانند لذت بیشتری از شنیدن صدا ببرند؛ خصوصیتی که به لطف ویژگی HUAWEI Histen و تراشه اختصاصی صدا میسر شده است.

باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه توان لازم برای روشن نگه داشتن گوشی را تامین می‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع راحتی بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

image

هوآوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» بر پا کرده است. مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن 96 تا پایان تعطیلات نوروز 97 اقدام به خرید Nova 2 Plus هوآوی کنند، بدون شرکت در قرعه‌کشی، هدایایی را از سوی هوآوی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این خریداران Nova 2 Plus در قرعهکشی 77 گوشی لوکس Mate 10 Porches Design و جوایزی دیگری مثل بلندگوی JBL Clip 2، هدست JBL و خدمات VIP هوآوی شرکت داده خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پارسا

۱۳۹۷/۲/۲۱
در این گوشی با استفاده از این دو دوربین و امکانات مختلف آن‌ها مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR، می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و از داشتن آن‌ها در گوشی موبایل خود لذت ببرید.
ویژگی دیگری که «نوا ۲ پلاس» را از دیگر میان رده های موجود در بازار متمایز می کند هم چیپ صدای Hi-Fi به حساب می آید که بالاترین کیفیت پخش صدا را ممکن می کند.این تلفن هوشمند ضمناً اولین محصول هوآوی محسوب می شود که به الگوریتم پخش صدای جدید شرکت چینی به نام Huawei Histen مجهز شده است. دستگاه به لطف این قابلیت موسیقی را در هدفون های شما با جلوه فراگیری پخش می کند که به حضور در سالن اجرای زنده شباهت دارد. به علاوه همه ی اینا قیمت بسیار مناسبی داره که آدم رو ترغیب به خریدنش میکنه
اگر به دنبال یه میان رده ی هستین که بتونه به صورت کامل نیاز های شما رو بر طرف کند . آنگوشی بدون شک نوا 2 پلاس هست . بسیاری از مشتریان از خرید این گوشی کاملا راضی هستنند .

بهنام

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
از کجا باید بخریم که تو قرعه کشی شرکت بدن؟ از نمایندگی رسمی یا تفاوتی نداره شاید هم فقط این یک تبلیغه!؟