خانهاخبار
سرانجام گوشی هوشمند وان‎پلاس 5 چه خواهد شد؟

سرانجام گوشی هوشمند وان‎پلاس 5 چه خواهد شد؟

هرچند کمپانی چینی وان‌پلاس سابقه طولانی در تولید گوشی‌های هوشمند ندارد، با تولید گوشی‌های با کیفیت و ارزان، جایگاه قابل قبولی در میان کاربران پیدا نموده است. اخیرا این شرکت چینی با عرضه OnePlus 5T رقابتی را با پرچم‌داران مطرح آغاز نموده است.
۱۳۹۶/۹/۱

شرکت وان‌پلاس با عرضه  OnePlus 5T در صدد است تا پرچم‎دار پیشین این کمپانی را از خط تولید خارج نماید. به عقیده تحلیل‎گران، عمده‎ترین دلیل این تصمیم،  شباهت بسیار زیاد پرچم‎دار نوظهور این شرکت به OnePlus 5 است. از آنجا که تازه وارد وان‎پلاس - با مشخصات فنی کم‎نظیر، صفحه نمایش بدون حاشیه، دوربین قدرتمند و قیمتی بسیار مناسب -  پرچم‎دارانی چون آیفون 10 را به رقابت فراخوانده است، توقف تولید پرچم‎دار نسل پیشین این شرکت معقول به نظر می‎رسد.

ویکاس آگاروال مدیر بخش هند کمپانی وان‎پلاس با تائید این خبر افزود: تا پایان سال جاری خط تولید وان‎پلاس 5 با سرنوشت وان‎پلاس 3T روبرو خواهد شد.

وی همچنین اشاره داشت که در ماه اکتبر و در فستیوال دیوالی هند، پس از فروش آخرین بازماندگان 3T،  تولید این محصول متوقف شد. بر همین اساس سیاست وان‎پلاس در مقابل 5T نیز چنین خواهد بود. هرچند وان‎پلاس 5T به تازگی عرضه شده  و به عقیده شرکت تولیدکننده، این محصول جایگزین شایسته‎ای برای وان‎پلاس 5 خواهد بود، پرچم‎دار پیشین وان‌پلاس همچنان در صحنه رقابت با بزرگان این صنعت باقی مانده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)