خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 قرمز در کره جنوبی

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 8 قرمز در کره جنوبی

گلکسی اس 8 یکی از پرچم‌داران سال 2017 کمپانی سامسونگ است که چند ماهی از عرضه عمومی‌اش می‌گذرد. این غول تکنولوژی روز گذشته نسخه قرمز آن را به نام Burgundy Red در کره جنوبی عرضه کرد.
۱۳۹۶/۸/۱۸

سامسونگ امروز یک رنگ تازه برای نسخه‌های مختلف گوشی گلکسی اس 8 معرفی کرد. این رنگ قرمز بورگاندی رسما در کره جنوبی عرضه شد و تعداد نسخه‌های این پرچم‌دار قدرتمند را به 6 رنگ مختلف و زیبا ارتقا داد.

به جز پنل پشتی که حالا قرمز بورگاندی شده، هیچ تغییر دیگری در این نسخه تازه اعمال نشده است. پنل جلوی این نسخه هم به رنگ مشکی طراحی شده است و اگر گلکسی اس 8 بورگاندی را در یک قاب محافظ قرار دهید، احتمالا هیچ‌کس متوجه نمی‌شود گوشی شما اصلا چه رنگی است.

کمپانی سامسونگ روز گذشته برای معرفی اس 8 قرمز یک تیزر تبلیغاتی تازه منتشر کرد که به خوبی می‌توانید منبع الهام رنگ بورگاندی را در آن مشاهده کنید.

image

نسخه کره‌ای گلکسی اس 8 صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر WQHD+ دارد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی از پردازنده اگزینوس 8895 قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش 3000 میلی‌آمپر ساعت است. دکمه فیزیکی بیکسبی هم برای اجرای دستیار هوشمند اختصاصی کمپانی سامسونگ در کناره فریم آن تعبیه شده است.

هنوز هیچ خبری مبنی بر احتمال عرضه نسخه بورگاندی اس 8 خارج از کره جنوبی منتشر نشده است و به همین خاطر فعلا مشخص نیست چه پیش می‌آید. کمپانی سامسونگ چند ماه پیش هم نسخه صورتی اس 8 را به صورت اختصاصی تنها در کشور تایوان عرضه کرد. به همین خاطر حدس می‌زنیم شاید اس 8 بورگاندی هم قرار باشد تنها وارد بازار کره جنوبی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۸/۱۹
?????????