خانهاخبار
تست عمر باتری Galaxy Note 8

تست عمر باتری Galaxy Note 8

تیم فون آرنا حدود یک هفته مشغول کار با نوت 8 بودند و حال نتایج تست باتری این گوشی را منتشر کردند. در ادامه با جی اس ام و تست باتری نوت 8 و مقایسه آن با آیفون 7 پلاس همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۱۶
image

Note 8 باتری کوچکتری نسبت به S8 Plus دارد و همین موضوع بسیاری را نگران کرده بود. نوت 8 باتری 3300 میلی آمپر دارد در حالی که اس 8 پلاس باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت دارد.

باتری Note 8 در دنیای واقعی

خبر‌های خوبی داریم، باتری گوشی بدون مشکل یک روز کامل را دوام می‌آورد. خبر نه‌چندان دور از انتظاری هم هست، باتری عملکرد ضعیف‌تری نسبت به S8 Plus دارد. برای رسیدن به این نتایج تست‌هایی روی این گوشی‌ها انجام شده، برای این‌کار صفحه را روی روشنایی برابر با 200 نیت قرار دادیم که برای استفاده در محیط سرپوشیده مناسب است و شرایطی مشابه در تست سایر گوشی‌ها اعمال کردیم و نتایج این تست را در مقایسه با سایر گوشی‌ها در زیر می‌بینید. نوت هشت 7 ساعت و 50 دقیقه دوام آورد.

این امتیاز بیشتر از میانگین است اما همچنان با عالی فاصله دارد. متاسفانه عمر باتری نسبت به نوت 7 (محصول سال پیش سری نوت که به دلیل مشکلات باتری منفجر می‌شد) کاهش داشته و مقداری هم از S8 Plus کمتر است.

image

در مقایسه با سایرین نوت 8 از iPhone 7 Plus عملکرد ضعیف تری دارد و آیفون 15 درصد عمر باتری بیشتری دارد. باتری سایر گوشی‌ها مثل Pixel گوگل و LG G6 از نوت 8 ضعیف‌تر است. OnePlus 5 هم با 9 ساعت و 18 دقیقه بیشترین عمر باتری را در بین گوشی‌های تست شده دارد.

زمان شارژ

جنبه مهم دیگر باتری گوشی مدت زمان لازم برای شارژ مجدد آن است. نوت 8 از Fast Adaptive Charging سامسونگ پشتیبانی می‌کند و از یک شارژر دیواری خاص برای این کار استفاده می‌کند که نیازی به کابل اختصاصی ندارد، اما درگاه آن USB C است.

نوت 8 با وجود باتری کوچک‌تر نسبت به S8 Plus مدت زمان بیشتری برای شارژ نیاز دارید (سامسونگ اوج احتیاط را در باتری نوت 8 به‌خرح داده!). شارژ کامل 0 تا 100 نوت 8 حدود 1 ساعت و 42 دقیقه زمان می‌برد و در اینجا عملکرد آن نسبت به iPhone 7 Plus که قابلیت شارژ سریع ندارد بسیار بهتر است. آیفون 7 پلاس به 3 ساعت و 17 دقیقه برای شارژ کامل باتری نیاز دارد. در زیر مدت زمان لازم برای شارژ مجدد برخی از گوشی‌های محبوب را به دقیقه می‌بینید:

image

شارژ بی‌سیم

Galaxy Note 8 همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به شارژر وایرلسی نیاز دارد که در جعبه گوشی گنجانده نشده است. نوت 8 با استاندارد‌های WPC و PMA سازگار است اما اگر علاقه‌ای به لوازم جانبی شخص ثالث ندارید سامسونگ شارژر بی‌سیم زیبایی تولید کرده که گوشی را در حالت ایستاده نگه می‌دارد و توانایی تبدیل گوشی شما به دسکتاپ را هم دارد(به نوعی!). برای کسانی که نوت 8 را در ماه نخست عرضه خریداری می‌کنند سامسونگ یک شارژر وایرلس رایگان هدیه می‌دهد، اما به‌طور جداگانه 90 دلار قیمت خواهد داشت. این شارژر همچنین از سایر دستگاه‌های سازگار با Qi پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از شارژر بی‌سیم به زمان بیشتری برای شارژ گوشی نیاز دارید. اگر علاقه‌ای به هزینه 90 دلاری و خرید شارژر وایرلس جدید سامسونگ ندارید مدل‌های قدیمی‌تر با قیمت پایین‌تر هم برای خرید وجود دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

ترانه

۱۳۹۹/۴/۲۲
من دارم نوت ۸سریع خالی میشه دیر پر میشه شارژرشم فست نیست چرا

علی

۱۳۹۸/۱۰/۳
من گوشی G4 core دارم مدت زمان شارژش۱ساعت است و اگه با اینترنت استفاره کنی ۵ساعت میره بدون اینترنت ۷ساعت خیلی خوبه من وقتی خریدم ۶ساعت بار اول زدم شارژ الان عالی شده

علی

۱۳۹۷/۲/۲۵
الان منظورت ازین جملت چیه v30 بهتره یا note 8?

Sam

۱۳۹۶/۱۱/۳
سلام من نوت 8 خریدم میخواستم بدونم نیاز به شارژ اولیه داره یا نه؟؟
اگه داره چه بازه‌ی زمانی نیازه؟؟
ممنون

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۵
من یو الترا داشتم واقعا میگم صفحه نمایشش فوق العاده طبیعی و با کیفیت بود ولی خوب باتری خوبی نداشت