خانهاخبار
ال‌جی تاریخ معرفی پرچمدار V30 را اعلام کرد

ال‌جی تاریخ معرفی پرچمدار V30 را اعلام کرد

چند سالی است که شرکت ال‌جی علاوه بر سری G، پرچم‌دار دیگری از خانواده V را هم معرفی می‌کند که با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه است. حال و پس از معرفی ال‌جی G6، اولین پرچم‌دار 2017 کره‌ای‌ها، نوبت به نسل سوم از خانواده V با نام ال‌جی V30 رسیده است که در شهریور ماه جاری معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۴/۲۲

شرکت ال‌جی به تازگی شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های خود برای کنفرانس خبری در IFA 2017 نموده است که در شهر برلین برگزار می‌شود. این کنفرانس خبری در واقع همان مراسم رونمایی از پرچم‌دار بعدی شرکت یا ال‌جی V30 خواهد بود.

البته کره‌ای‌ها مستقیما اشاره‌ای به این موضوع نکرده‌اند، اما کارت دعوت ظاهری شبیه گوشی هوشمند دارد که در کناره‌های آن انحنایی مشابه ال‌جی G6 دیده می‌شود و در آن حرف V نوشته شده است. بنابراین در روز ۳۱ آگوست یا همان ۹ شهریور شاهد معرفی V30 خواهیم بود که احتمالا ظاهری شبیه به G6 دارد و از همان نسبت تصویر بهره می‌برد.

image

در این دعوت‌نامه به تاریخ، زمان و مکان مراسم اشاره شده که در روز ۳۱ اوت در ساعت ۹ صبح به وقت برلین برگزار می‌شود. این تاریخ نزدیک به برگزاری نمایشگاه IFA 2017 است و بنابراین ال‌جی در این نمایشگاه محصول جدیدی برای عرضه دارد که گرچه مستقیما به نام آن اشاره نشده، اما با توجه به ظاهر دعوت‌نامه و حرف V که روی آن به چشم می‌خورد، می‌دانیم همان گوشی هوشمند V30 خواهد بود.‍ در حال حاضر اطلاعات کمی درباره V30 در دسترس است و به جز چند رندر و شایعه چیزی از این پرچم‌دار جدید نمی‌دانیم.

اما یکی از مهم ترین خبرها راجع به این گوشی این است که صفحه نمایش دوم، یکی از ویژگی‌های کلیدی V10 و V20، در این گوشی وجود ندارد. اگر این خبر صحت داشته باشد، ال‌جی یکی از مشخصات اصلی خانواده V که به نوعی امضا این سری محسوب می‌شد را حذف کرده است اما دلیل این کار وجود نمایشگری مشابه G6 عنوان شده است که با توجه به حاشیه کم و نسبت تصویر بیشتر، نیاز به صفحه ثانویه را برطرف می‌کند.

به هر حال باید تا ۳۱ اوت (۹ شهریور) منتظر بمانیم تا ببینیم ال‌جی برای رقابت با پرچم‌دارانی مانند گلکسی نوت ۸ و آیفون جدید چه محصولی را آماده کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)