خانهاخبار
امکان اشتراک‌گذاری موسیقی به Apple Music اضافه می‌شود

امکان اشتراک‌گذاری موسیقی به Apple Music اضافه می‌شود

کمپانی اپل در مراسم WWDC 2017 اعلام کرد امکان اشتراک‌گذاری موسیقی‌ را به اپلیکیشن Apple Music اضافه خواهد کرد.
۱۳۹۶/۳/۱۵

اپلیکیشن موسیقی کمپانی اپل که با نام «Apple Music» شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد قرار است رنگ و بویی اجتماعی‌تر به خود بگیرد. زیرا کمپانی اپل در مراسم WWDC 2017 اعلام کرد که امکان به اشتراک‌گذاری موسیقی‌ها را به اپلیکیشن Apple Music اضافه خواهد کرد.

image

این بروزرسانی در iOS 11 اعمال خواهد شد، بدین طریق که بخشی با نام «friends are listening» به اپلیکیشن Apple Music اضافه می‌شود و شما در این بخش می‌توانید ببینید که افرادی که دنبال‌کننده‌شان هستید، اخیرا چه موسیقی‌هایی را گوش کرده‌اند و چه مواردی توسط آنها لایک شده؛ همچنین امکان خصوصی‌سازی پروفایل (private) نیز میسر است.

بروزرسانی Apple Music تنها خبری کمپانی اپل در زمینه موسیقی نبود و این کمپانی از سرویس جدیدی با نام «MusicKit» برای توسعه‌دهندگان نیز رونمایی کرد. توسعه‌دهندگان با استفاده از MusicKit می‌توانند اپل موزیک را با اپلیکیشن‌های خود یکپارچه‌سازی کنند. کمپانی‌های Nike, Anchor و Shazam از جمله کمپانی‌هایی هستند که در حال حاضر از سرویس MusicKit استفاده می‌کنند.

نسخه Apple Music برای ساعت هوشمند اپل واچ نیز بروزرسانی شده است که از جمله این بروزرسانی‌ها می‌توان به افزایش آلبوم‌های هنری، پشتیبانی از لیست پخش چندگانه و آپدیت خودکار بخش موسیقی‌های جدید اشاره کرد. نظر شما در مورد تغییرات ایجاد شده در Apple Music چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۳/۱۶
چه باحال یعنی میتونم ببینم فلان ارتیست و دی جی ووچی الان دارم گوش میکنند ایول