خانهاخبار
Galaxy S8 مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به Galaxy S7 دارد

Galaxy S8 مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به Galaxy S7 دارد

یکی از مشکلات بزرگ تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند، عمر باتری است. گرچه انتظار داشتیم که در نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند، شاهد افزایش ظرفیت باتری باشیم، اما در عمل چنین چیزی حاصل نشد و باید دید عملکرد این گوشی‌ها در مصرف باتری چگونه است.
۱۳۹۶/۱/۱۱

علاوه بر عمر باتری که یکی از شکایات کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در اندروید ۷.۰ نوقا بود، همراهی نام سامسونگ و باتری ما را به یاد فاجعه تلخ گلکسی نوت ۷ هم می‌اندازد. اما این بار سامسونگ ادعا کرده که از پروتکل جدیدی برای تایید امنیت باتری استفاده کرده است تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری نماید.

براساس گزارش Android Police، سامسونگ اعلام کرده که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارند. طبق گفته‌های سامسونگ در مصاحبه با این وب‌سایت، پس از یک سال شارژ و دشارژ، گلکسی اس ۸ باز هم می‌تواند تا ۹۵ درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ کند.

image

این در حالی است که برای گلکسی اس ۷ میزان ۸۰ درصد از کل ظرفیت باتری اعلام شده بود. با این اوصاف، از لحاظ تئوری می‌توانید با خیال راحت‌تری نسبت به مدت شارژدهی گلکسی‌ اس ۸/ اس۸ پلاس از این دستگاه‌ها استفاده کنید. متاسفانه سامسونگ توضیح نداده که چگونه این کار را انجام داده و فعلا باید به همین ادعا بسنده کرد تا آزمایش‌های کامل‌تر از کالبد شکافی پرچم‌داران جدید منتشر شود.

باید درباره باتری‌های لیتیومی این نکته را متذکر شویم که این نوع باتری‌ها به طور طبیعی و به مرور زمان با کاهش حفظ انرژی روبرو هستند، به همین دلیل است که ممکن است گوشی قدیمی شما دیگر مانند روز اول توانایی حفظ شارژ را نداشته باشد. متاسفانه با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، فناوری باتری‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها چندین سال است بدون تغییر باقی مانده و به یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌های کاربران تبدیل شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

...

۱۳۹۶/۱/۱۳
بقیه برندها هم اگر تبلیغاتشون مثل سامسونگ بود فروششون بهتر میشد... اشتبتاهشون در اینه که میرن دنبال اختراع تکنولوژی های جدید و دودستی تقدیم دیگران می کنن.

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۲
اینایی که گفتی توضیح سیب گاز زده خراب بود italo هندی زیاد جوگیر نشو.اپل کیفیت گوشی هاش پایینه صفحه بی کیفیت اپدیت های داغون قیمت بالا ارزش خرید صفر

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۲
مطمئن باش از گوشی های هنگ تی سی خیلی بیشتر شارژ نگه میداره همونطور که اس۷ خیلی بهتر از هنگی ۱۰ شارژ نگه داشت

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۲
خیلی آماتوری پسر! S8 PLUS از galaxy u ultra کوچیکتره ولی باتریش 3500 هست! با همون هنگ‌تی‌سی آماتور خوش باش???

Keyhan

۱۳۹۶/۱/۱۲
درضمن کسی به فکر یه سال اینده نیست ببینه باتری گوشیش چطور میشه! و این فقط یک ادعاس که نباید بزرگنمایی شه و سرتیتر اخبار در بیاد! باید دید که فبلت 5.8 اینچی سامسونگ چطور توی 3 ساعت شارژ 3000 میلی امپری رو غورت میده