خانهاخبار
رونمایی HP از مانیتور گیمینگ در CES 2017

رونمایی HP از مانیتور گیمینگ در CES 2017

شرکت اچ پی، علاوه بر تولید کامپیوتر شخصی، این بار سراغ تولید مانیتور رفته و قصد دارد علاقه‌مندان بازی را جذب خود کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اچ‌پی، که در دنیای فناوری تولیدکننده کامپیوترهای شخصی شناخته می‌شود؛ این بار مانیتور مخصوص بازی خود را با نام کامل HP OMEN X35 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد.
این مانیتور 35 اینچی خمیده (به‌اصطلاح curved) نسبت تصویر 21:9 دارد و دارای رزولوشن 1440×3440 (UWQHD) است. همچنین این مانیتور از تکنولوژی IPS پشتیبانی می‌کند و کنتراست تصویر در آن 500:1 است.

image

با توجه به اینکه شرکت انویدیا شروع به تولید کارت‌گرافیک‌های جدید با تکنولوژی G-Sync کرده است، اومن نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند و رفرش ریت 100 مگاهرتزی و زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه‌ای را به کاربر تقدیم می‌کند.
ازآنجایی‌که شرکت اچ‌پی می‌داند گیمرها از هدفون بسیار استفاده‌ می‌کنند و مایل‌اند مانیتورشان را به دیگر تجهیزات خود وصل کنند، پورت‌های متنوعی ازجمله DisplayPort و HDMI برای این مانیتور تعبیه کرده است.

image

این مانیتور از ماه آوریل در دسترس کاربران اروپایی قرارخواهد گرفت و قیمت آن نیز از 1300 یورو شروع می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
مطمئنید کنتراست رو درست زدید؟
500:1 ؟
اگه اینجوری باشه که خیلی داغونه....

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
مانیتور های اولترا واید اصلا جالب نیستن و اتفاقا دید محدودی تو بازی ارائه میدن چون ارتفاع کمتری دارن و همه چی را بصورت خط میبینید یه جورایی به درد چشم بادومی ها میخوره هه
با این قیمت اصلا به صرفه نیست
من باشم Asus MX27UC
میگیرم که خیلی زیبا تر و همچنین ارزان تر هم هست
در حال حاضر MX239H دارم که واقعا ازش راضی هستم و هر کسی هم که باش کارکرده و مانیتور های ال جی و سامسونگ داشته به تفاوت زیادش پی برده