خانهاخبار
10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه ششم)

10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه ششم)

آیا از گرفتن عکس‌های زیبا با گوشی هوشمند خود ناامید شده‌اید؟ در ادامه همراه ما باشید تا ببینید حتی با گوشی‌های قدیمی هم می توان عکس‌هایی زیبا خلق کرد.
۱۳۹۵/۸/۵

در ادامه مجموعه مطالب عکس‌های زیبا که با گوشی‌های هوشمند گرفته شده‌اند باز هم به سراغ 10 عکس دیگر رفتیم؛ 10 عکس زیبا که شاید تعجب کنید برخی از آنها با گوشی‌هایی قدیمی همچون Galaxy S3 سامسونگ گرفته شده‌اند. کمی دانش در عکاسی و آشنایی با این هنر باعث می‌شود تا بتوان از دوربین‌های قدیمی گوشی‌های هوشمند نیز به بهترین شکل استفاده کرد و عکس‌هایی زیبا خلق کرد. در ادامه می‌توانید 10 عکس زیبا که امروز برای شما در نظر گرفته‌ایم مشاهده کنید.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

RK

۱۳۹۵/۸/۸
محمد آقا فروش پراید رو با سامسونگ مقایسه کردی؟! خخخخ? یعنی شما نمیدونی یکی از مهمترین دلایل فروش بالای پراید قیمت کمش نسبت به بقیه مدل هاست؟ Galaxy S7 قیمتی در حد پرچمداران سونی ،htc ،LGو اپل داشت حتی از بعضیا قیمتش بیشتر بود ولی چند برابر بعضیاشون فروش کرد.نکته بعدی: پراید فقط در کشورهایی مثل ایران چنین فروشی داره ولی توی بعضی کشورها حتی اجازه ورود هم نداره ولی سامسونگ توی بیشتر کشورها چنین فروشی داره و علاوه بر فروش بالا در ایران در آمریکا هم فروش فوق العاده ای داشته اگه آمار رو مرور کنید متوجه میشید حتی مدتی فروش گوشی های سامسونگ در آمریکا از اپل هم جلو زده بود. حالا اگه محبت کنید آمار فروش پراید در آمریکا رو به من بدید ممنون میشم??

Sina

۱۳۹۵/۸/۸
دوستان این عکسها رو به خاطر زیبایی های طبیعی وزاویه گرفته شده اینجا گذاشته شده نه اینکه تبلیغ یک گوشی خاص که بعضیها میگن با گوشیم بهتر از این گرفتم

محمد

۱۳۹۵/۸/۸
آره دقیقا
خالا هی ی سریدوستان بیان بگن امار میگه و فلان!
میدونی مثه چی می مونه این خبر مثه این میمونه بهترین عکس های سلفی با پراید!
پراید نمی فهمی پر فروشترین ماشینه ایرانه؟؟؟!!!!
اینو امار میگه خخخخخخخ

مهدی

۱۳۹۵/۸/۶
من با گوشیم G4 عکس گرفتم که خیلی بهتر از ایناس. حیف که اینجا جایی نداره !!! :(

sajjad

۱۳۹۵/۸/۶
من با اس فور عکسای بهتر از اینا گرفتم