خانهاخبار
می نوت 2 دوربین دوگانه و لبه‌های خمیده دارد

می نوت 2 دوربین دوگانه و لبه‌های خمیده دارد

می‌ نوت 2 فبلت جدید شیائومی است که احتمالا در نمایشگاه ایفا 2016 رونمایی می‌شود. رندرهایی جدید از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دوربین دوگانه و لبه‌های خمیده دارد.
۱۳۹۵/۶/۹
image

روز گذشته برخی مشخصات پرچم‌دار بعدی شیائومی، Xiaomi Mi Note 2، افشا شد. این گوشی، که احتمالا با رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شود، تبدیل به اولین محصول شیائومی می‌شود که به این میزان حافظه رم مجهز شده است. سایر مشخصات افشاشده از این محصول به قرار زیر است: صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 با فرکانس 2.15 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 530، 64 گیگابایت حافظه داخلی و آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقا به عنوان سیستم‌عامل.

در حالی که شایعات از به کارگیری تراشه اسنپدراگون 821 در می نوت 2 خبر می‌داد، اطلاعات و بنچمارک افشاشده سرعتی برای پردازنده نشان می‌دهد که بیشتر در رده سرعت اسنپدراگون 820 قرار داد. پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که سرعت اسنپدراگون 821 نزدیک به 10 درصد بیش از اسنپدراگون 820 است. نسخه‌ای که اطلاعاتش افشا شده حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد، اما گفته می‌شود که این محصول در نسخه 128 گیگابایتی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

رندرهایی جدید از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد فبلت جدید شیائومی لبه‌های خمیده دارد. این لبه‌های خمیده ما را یاد فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت7، می‌اندازد.

علاوه بر این، رندرهای جدید نشان می‌دهد که می نوت 2 دوربین دوگانه دارد و به پورت یو‌اس‌بی تایپ C مجهز است. تصاویر مربوط را در ادامه مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۹
RK جان سامسونگ داری شیائومی که نداری . نمیدونم اینکه تاچ ویز بهترین رابط کاربریه رو از کدوم کتاب ما قبل تاریخ ژوراسیک درآوردی :/ چون باید تو همون زمان ها دربارش مطالعه کرد :/ بعدش blank راست میگه خدا نکنه ما ایرانیا روی یه چیزی قفل کنیم . از پژو405 که هیچ جای دنیا فرغون هم حسابش نمیکنن گرفته تا سامسونگ . کسی حرف از رابط کاربری نزد وقتی که سامسونگ یک میلیون گرونتر از شیا هست اصلا نباید مقایسه کرد . تا همینجا هم که رسونده خودش رو ، برند بزرگی مثل سامسونگ باید از خجالت اعلام ورشکستگی کنه! با همین رابط کاربری که شما میگی داغونه توی بنچمارک پا به پای سامسونگ میاد. تو کیفیت اگر بهتر نباشه ، درحد همون سامسونگه . همه جای دنیا اینو فهمیدن فقط ما چون ده سال کلا عقب تر تشریف داریم هنوز به ضرب المثلی که میگه هر گردی گردو نیست اعتقاد نداریم. بله هر چینی ای ( چینی ) نیست .
نه ترو خدا انتظار دارین همه بازار رو جمع کنیم فقط فله ای سامسونگ بریزیم ؟!؟ هیچکس نباید رقابت کنه؟ خداااروشکر تا 5 سال پیش سامسونگ گوشیه رسمی کارگرای افغانی بود

رشید

۱۳۹۵/۶/۹
میدونم خیلی واست سخته و حسرت گوشی نوت 7 رو میخوری درکت میکنم..شک ندارم الان یک گوشی 1100 دستته

فرشید

۱۳۹۵/۶/۹
اولین بار بود یکی میگه تاچ ویز بهترینه!!!!! خود سامسونگ هم نمیگه بهترینه!!! اونم در برابر کی miui!!! خخخخخخ

RK

۱۳۹۵/۶/۹
Blank عزیز شما که با سامسونگ کارکردی داری رابط کاربری TouchWiz رو با MIUI مقایسه می کنی.. بهترین و زیباترین رابط کاربری اندروید تاچ ویزه. درمقابل MIUI یک رابط کاربری که از نظر ظاهری از ios تقلید شده وبرای ساده ترین تنظیمات کلی باید توش چرخ بزنی!!! مورد بعدی قطعات و خدمات تو ایران هست که اگه یک قطعه از شیائومی بخوای بخری باید از چین سفارش بدی ولی قطعات سامسونگ همه جای ایران پیدا میشه . خودم سامسونگ دارم که میگم...

RK

۱۳۹۵/۶/۹
yh به نظرت این صفحه ی Dual edge رو کدوم شرکت تولید کرده؟ حالا این yh بدون تحقیق اومده میگه شیائومی بهتر عمل کرده؟ شرکتی که خودش تکنولوژی ساخت این نوع صفحه رو نداره حتی پنل تلویزیون هاشو سامسونگ و الجی تولید میکنن......