خانهاخبار
Honor 5C با تراشه Kirin 950 در راه است

Honor 5C با تراشه Kirin 950 در راه است

هوآوی نسل جدید گوشی آنر 4 سی خود را با نام آنر 5 سی کمتر از یک هفته دیگر معرفی خواهد کرد. این گوشی تراشه Kirin 950 هوآوی را روی خود دارد.
۱۳۹۵/۱/۲۲

گوشی Honor 5X هوآوی به‌زودی نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه در کنار خود خواهد دید؛ نسخه‌ای با نام Honor 5C. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دسترس نیست، اما می‌دانیم این گوشی طراحی جدید و تراشه‌ای پیشرفته‌تر از نسل قبلی خود، Honor 4C، دارد.

تراشه این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، که از تراشه Kirin 620 بهره می‌برد، به Kirin 950 ارتقا یافته است که پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. این تراشه در میت 8 هوآوی نیز استفاده شده است و از هسته‌های قدرتمند Cortex-A72 بهره می‌برد.

 

image

 

تراشه جدید در هوآوی آنر 5سی باعث می‌شود که این گوشی ازLTE  نیز پشتیبانی کند؛ قابلیتی که فقدان آن در آنر 4سی احساس می‌شد. LTE Cat 6.0 سرعت دانلود تا 300 مگابایت بر ثانیه را  برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

آنر 5سی احتمالا 13 آوریل، یعنی کمتر از یک هفته دیگر، رونمایی خواهد شد. پس منتظر اطلاعات دقیق و رسمی در مورد این گوشی باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mega08

۱۳۹۵/۹/۱۹
honor 5c که تو سایت معرفی شده هم lte داره هم cat6 ساپورت میکنه. این خبر و که مربوط ب بازار آسیا نیس نزنید . در ضمن honor 5c مربوط ب بازار اروپاس. این مشخصصاتی که زدید تو سایتتون مربوط ب مدل gt3 nmo l31 هستش . لطفا اصلاح کنید

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۲
آنر 4سی خیلی قیمت مناسبی داره ولی واقعا به خاطر نبود 4جی
نمیشه ریسک کرد
ولی عجیبه رو گوشی که قراره نسخه ارزون قیمت 5ایکس باشه از تراشه ی قدرتمند تری استفاده بشه

reza

۱۳۹۵/۱/۲۲
تراشه kirin 650یا 950،بعید میدونم 950 باشه