خانهاخبار
صفحه نمایش گلکسی S7: بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند

صفحه نمایش گلکسی S7: بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند

سامسونگ در MWC 2016 از نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس خود رونمایی کرد؛ پرچمدارانی که بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند را دارند.
۱۳۹۴/۱۲/۵

سال گذشته وقتی نوت 5 معرفی شد، DisplayMate نمایشگر آن را بهترین نمایشگر موجود روی گوشی‌های همراه خواند و اکنون که گلکسی اس 7 و اس 7 اج معرفی شده، باز هم همان اتفاق تکرار شده و DisplayMate نمایشگر‌های گلکسی اس‌های جدید را بهترین نمایشگر گوشی‌های همراه اعلام کرده است؛ نمایشگرهایی که حتی از نمایشگر نوت 5 هم بهترند.

در حالی که نمایشگر این گوشی‌ها شباهت بسیاری به هم دارد، نمایشگر گلکسی اس 7 در بخش وضوح در فضای بیرونی عملکردی بهتر دارد. نمایشگر این گوشی روشنایی 855 نیت دارد که، طبق گفته DisplayMate، بیشترین میزان روشنایی در میان اسمارت‌فون‌های موجود است.

کارشناس بررسی نمایشگرها نیز روشنایی خودکار این نمایشگر را بسیار عالی توصیف کرده و گفته که گلکسی اس7 اولین گوشی هوشمندی است که روشنایی خودکار را به‌درستی تنظیم می‌کند.

نمایشگرهای خمیده گلکسی اس7 اج نیز همین گونه مورد ستایش DisplayMate قرار گرفته‌اند، طوری که ادعا شده این نمایشگرها بسیار شبیه نمایشگر گلکسی اس7 هستند.

به هر حال در این که نمایشگرهای اس 7 و اس 7 اج در میان بهترین نمایشگرهای موجود در بازارند شکی نیست و گفته‌های DisplayMate نیز ادعاهای سامسونگ را تایید می‌کند.

 

image

 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Ali

۱۳۹۵/۵/۲۳
من الان s7 edge دارم و کاملا از صفحه نمایشش راضیم و با گوشی های دیگه مقایسه کردم s7 بهترین بود تنها مشکل s7 edge نداشتن گلس خوب برای محفظ صفحه نماش هستش

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۷
برادر من شما تو نوت دو موندی چون بعد نوت دو دیگه اشباع رنگی بین محصولات جدیدتر سامسونگ دیده نمیشه اطلاعاتتون ناقصه دوست عزیز اینو به وضوح میشه دید صفحه نمایش سامسونگ خوبه انکار برا چیه!!!

erfan

۱۳۹۴/۱۲/۷
سامسونگ عشقه همیشه بهترین چیزارو تولید میکنه بازم با سری جدید اسمارت فون های اس بهترین کارارو واسش کرد از همه نظر عالیه هم صفحه نمایش هم دوربین هم طراحی و کلی چیزای دیگه پس هرکی قبول داره لایکو بزنه

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۷
بنظرتون سامی چقد پول داده بهش؟

پوریا

۱۳۹۴/۱۲/۶
به نظر من سامسونگ s7به پای الجی جی 5 نمیرسه و ضعیف تر از اونه