خانهاخبار
معرفی کوچک‌ترین شارژر آبی دنیا در MWC 2016

معرفی کوچک‌ترین شارژر آبی دنیا در MWC 2016

کمپانی MyFC شارژری ساخته است که با محلول آب و نمک گوشی یا تبلت را شارژ می‌کند.
۱۳۹۴/۱۲/۵

شارژرها در دنیا چندان جذاب نیستند، ولی به نظر می‌رسد با کمی تغییرات می‌توان این رویه را عوض داد؛ کاری که کمپانی MyFC انجام داده است.

MyFC در رویداد MWC 2016 از جدیدترین شارژر خود با نام Jaq رونمایی کرده است. این شارژر کوچک در اروپا عرضه خواهد شد و محصولی است که بدون نیاز به برق به‌سرعت تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را شارژ می‌کند. اما چگونه؟

 

image

 

آنچه این گجت کوچک نیاز دارد PowerCardهایی است که کمپانی ساخته و حاوی محلولی از آب و نمک است. با اضافه کردن این محلول در شارژر و انجام پذیرفتن فعل و انفعالات شیمیایی خواهید دید که گوشی شما مانند حالت عادی شارژ می‌شود.

شاید به نظرتان برسد که واکنش‌های شیمیایی هیدروژن کمی خطرناک است، ولی MyFC وعده داده که این واکنش شیمیایی نه‌تنها کاملا امن و ایمن است، بلکه با محیط نیز کاملا سازگار است.

 

image

 

شارژر MyFC Jaq با تمام تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد و در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز درباره قیمت یا زمان دقیق عرضه این محصول جذاب هیچ خبری منتشر نشده است.

 

image

 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سپهر

۱۳۹۴/۱۲/۵
من فکر میکنم فرهنگ استفاده از این جور وسایل تو کل دنیا هنوز جا نیفتاده ، خیلی ها با پاوربانک هم گوشیشونو شارژ نمیکنن چه برسه با این جور وسایل چون فکر میکنن به گوشیشون آسیب میرسونه

پوریا

۱۳۹۴/۱۲/۵
تو ایران نمیاد