خانهاخبار
تصاویری از بسته‌بندی نکسوس‌های جدید فاش شد

تصاویری از بسته‌بندی نکسوس‌های جدید فاش شد

چیزی به معرفی نکسوس‌های جدید باقی نمانده و به همین دلیل این روزها تصاویر و اخبار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. امروز هم عکس‌هایی منتشر شده که بسته‌بندی نکسوس‌های جدید را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۷/۱

هفته آینده (هفتم مهر) گوگل از گوشی‌های نکسوس جدید خود رونمایی می‌کند؛ گوشی‌هایی که دیگر قطعی شده دو شرکت ال‌جی و هوآوی ساخته‌اند. انتظار می‌رود نکسوس تولید ال‌جی نمایشگر 5.2 اینچی داشته باشد و نکسوس تولید هوآوی 5.7 اینچی باشد.

چندی پیش شنیدیم که نکسوس 5 جدید نکسوس 5X نام می‌گیرد، درحالی‌که نام نکسوس 6P برای نکسوس تولید هوآوی انتخاب شده است. امروز تصاویری منتشر شده که به جعبه نکسوس‌های جدید مربوط است. این تصاویر را سایت اندروید پلیس، که منبعی قابل اعتماد است، منتشر کرده و نشان می‌دهد که اسامی نکسوس 5X و نکسوس 6P اسامی واقعی این دیوایس‌ها خواهد بود.

 

image

 

از تصاویر منتشرشده از جعبه این دیوایس‌ها مشخص می‌شود این گوشی‌ها نسخه 32 گیگابایتی دارند و انتظار می‌رود نسخه 64 گیگابایتی نیز داشته باشند. همچنین در شایعات خبرهایی هم از نسخه  128 گیگابایتی بود که البته هنوز تایید نشده است.

 

image

 

اگرچه اندازه و طراحی نکسوس‌های جدید با هم متفاوت است، بسیاری از ویژگی‌های این دو گوشی شبیه یکدیگر است. هر دو گوشی اندروید 6 را از ابتدا روی خود دارند، از نمایشگر QHD بهره می‌برند، سنسور اثر انگشت دارند و از دوربین پشت 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. اما پردازنده به‌کاررفته در این گوشی‌ها متفاوت است: نکسوس 5X از پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 بهره می‌برد و نکسوس 6P از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810.

هر دو این گوشی‌ها روز 29 سپتامبر به‌طور رسمی معرفی می‌شوند. آیا شما هم منتظر معرفی رسمی این گوشی‌ها و راه یافتن آنها به بازار هستید؟

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)