خانهاخبار
نکسوس هوآوی اولین نکسوس 128 گیگابایتی خواهد بود

نکسوس هوآوی اولین نکسوس 128 گیگابایتی خواهد بود

امسال شرکت چینی هوآوی تولیدکننده یکی از نکسوس‌های جدید گوگل است؛ گوشی هیجان‌انگیزی که اکنون گمان می‌رود اولین گوشی نکسوس با حافظه 128 گیگابایت باشد.
۱۳۹۴/۶/۲۹

کمتر از 10 روز دیگر به مراسم رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل باقی مانده است؛ گوشی‌هایی که امسال، علاوه بر ال‌جی، هوآوی نیز درگیر ساختشان بوده. طی هفته‌های گذشته تصاویر و شایعات زیادی در رابطه با نکسوس‌های جدید گوگل دیدیم و شنیدیم. اکنون در جدیدترین اخباری که از این گوشی‌های هیجان‌انگیز به گوش می‌رسد گفته شده نکسوس هوآوی، که احتمالا Nexus 6P نام دارد، در مدل‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار می‌شود. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، این گوشی می‌تواند لقب اولین گوشی نکسوس 128 گیگابایتی را از آن خود کند.

 

image


همچنین از آنجا که در نسخه 6 اندروید این امکان به وجود آمده تا از کارت‌های microSD به‌عنوان بخشی از حافظه داخلی گوشی استفاده کرد، ممکن است شاهد باشیم که نکسوس هوآوی امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی را نیز با خود به همراه داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود هر یک از این گوشی‌ها با ظرفیت‌های مختلف اختلاف قیمتی حدود 50 تا 100 دلار با یکدیگر داشته باشند.
متاسفانه در این خبر به ظرفیت نکسوس ال‌جی یا Nexus 5X اشاره‌ای نشده است، اما از آنجا که این مدل قیمت ارزان‌تری دارد، احتمالا همچون نکسوس 5 در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود.
گوگل روز گذشته دعوت‌نامه‌های شرکت در مراسم 7 مهرماه خود را برای خبرنگاران ارسال کرد؛ مراسمی که انتظار داریم علاوه بر دو نکسوس جدید این شرکت و نسخه نهایی اندروید 6 مارشمالو شاهد عرضه Chromecast 2 نیز باشیم.

منبع: Androidpolice

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ميلاد

۱۳۹۴/۷/۴
بابا نوشته اولييين گوشيه Nexus نه اولين گوشيه اندرويد
يه كم دقت كنيد

مهمان

۱۳۹۴/۶/۳۰
چقدر خوب میشد جی اس ام اگه یه اصلاحی میزدی و میگفتی استباه کردی که ملت به ضریب هوشی هم گیر ندن.
خبر رو اگه اصلاح میکنین بگین اشتباه بوده این که عیب نیس.

ا

۱۳۹۴/۶/۲۹
چقد ضریب هوشی کاربرای جی اس ام بالاست(نه همشون)!!!جالب اینه همشونم فن سامسونگن(اونایی که ضریب هوشیشون بالاس) توشیبا 3.4 سال پیش من یادمه 128 گیگ میزد اسماشونو دقیق نیست چند تا شرکت دیگه هم بودن سرچ کنید گیر میارید اسماشونو

مهمان

۱۳۹۴/۶/۲۹
چرا دقت نمیکنین نوشته اولین Nexus!!! نگفته اولین گوشی اندرویدی که

سهیل

۱۳۹۴/۶/۲۹
پس گلکسی اس 6 و اس 6 اج چیه مهندس...یکم فکر کن رو مطلبات