خانهاخبار
طراحی موتو G14 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

طراحی موتو G14 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

محصول مقرون به صرفه موتورولا احتمالا با برچسب قیمتی ۱۵۰ دلاری به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۲/۴/۲۸

موتورولا برای کاربرانی که به دنبال محصولات مقرون به صرفه هستند گوشی‌های زیادی را عرضه کرده است. حالا اما به نظر می‌رسد این برند قصد دارد به زودی از یک گوشی میان‌رده اقصادی دیگر به نام موتو G14 رونمایی کند که اخیرا نیز در گواهی‌های متعددی مانند FCC دیده شده است. در این راستا، امروز نیز گزارشی جدید برخی از تصاویر تبلیغاتی این گوشی را فاش کرد که طراحی آن را نشان می‌دهند.

وبسایت The Tech Outlook در طی جدیدترین گزارش خود تصاویر تبلیغاتی مربوط به موتو G14 را به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که در این تصاویر مشخص است، این گوشی با طراحی مشابه نسل قبلی یعنی لبه‌های تخت و ماژول دوربین مستطیلی‌شکل همراه خواهد شد. این طراحی ماژول دوربین که در آن دو سنسور و فلش LED قرار گرفته‌اند بین گوشی‌های مقرون به صرفه موتورولا مرسوم است.

مطابق انتظار، در سمت راست بدنه دستگاه کلید‌های پاور (ادغام شده با سنسور اثرانگشت) و کنترل حجم صدا جای گرفته‌اند. خوشبختانه موتورولا برای گوشی خود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نیز تدارک دیده است تا کاربران نگرانی از بابت اتصال هدفون‌های باسیم خود نداشته باشند. در قسمت بالای گوشی نیز نام فناوری دالبی اتمس حک شده است که خبر از سیستم صوتی کارآمد دستگاه می‌دهد.

در این گزارش همچنین به بخشی از مشخصات فنی موتو G14 نیز اشاره شده است. در این راستا، گوشی جدید موتورولا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۰ واتی مجهز خواهد بود. قلب تپنده گوشی نیز پردازنده هشت هسته‌ای خواهد بود که احتمالا به سری تراشه‌های میان‌رده مدیاتک تعلق دارد. موتو G14 همچین از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد و با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MyUX عرضه خواهد شد.

در حال حاضر هنوز زمان رونمایی موتو G14 اعلام نشده است ولی گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که این گوشی با قیمت ۱۵۰ دلاری اواخر ماه جاری میلادی و یا در ماه اوت معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)