خانهاخبار
هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمال دارد که در ۶ رنگ عرضه شود

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمال دارد که در ۶ رنگ عرضه شود

یک افشاگر با سابفه کم در افشای اطلاعات، امروز ادعا کرده که هدست اپل در ۶ رنگ و با دو گزینه حافظه داخلی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱۳

بر طبق شایعه‌ای که توسط یک حساب توییتری با سابقه نه چندان زیاد در افشای اطلاعات منتشر شده، هدست واقعیت ترکیبی اپل در شش رنگ عرضه خواهد شد.

در یک پست وبلاگی هم امروز در وب سایت فرانسوی Dealabs که توسط iPhoneAddict مشاهده شده، افشاگری ناشناس ادعا کرده که هدست اپل در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری، سبز، صورتی و یک رنگ دیگر که فعلا نامشخص است، در دسترس خواهد بود. همچنین گفته شده که حداقل دو گزینه ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای هدست اپل در نظر گرفته شده است.

image

 

به دلایل مختلفی باید با دیده شک به این شایعه نگریست. اول اینکه تعداد شش رنگ با حداقل دو ظرفیت ذخیره‌سازی منجر به ایجاد حداقل دوازده SKU (واحد نگهداری موجودی) می‌شود که برای هدست‌هایی که انتظار می‌رود پیشرفته و با قیمت حدود ۳۰۰۰ دلار باشند، به طوری غیرعادی بالا به نظر می‌رسد. از سوی دیگر مشخص نیست که آیا اپل ارایه هر دو گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با توجه به اینکه تفاوت قیمت ناچیزی دارند، منطقی می‌داند یا خیر زیرا عملی کردن این موضوع برای یک تفاوت قیمت ناچیز، نیازمند صرف هزینه بیشتر برای خط تولید است. مورد سوم هم این است که به نظر نمی‌رسد که این افشاکننده سابقه خاصی در افشای اطلاعات اپل داشته باشد، هرچند که پیش‌تر اطلاعات دقیقی از محصولات سامسونگ و بازی‌های ویدیویی را فاش کرده است.

یکی از احتمالاتی که این شایعه را کمی باورپذیرتر می‌کند، این است که گزینه‌های رنگی برای بند سر موجود باشند، زیرا می‌تواند مانند بالشتک‌های ایرپادز مکس قابل تعویض باشد. با این حال هنوز جای سوال دارد که آیا اپل با پیچیدگی‌های تولید که در خبر اخیر داشتیم، حاضر شده است که گزینه‌های رنگی اضافی را هم برای هدست‌هایی که تخمین زده شده در سال اول فروش کمی داشته باشند، عرضه کند یا خیر؟!

انتظار می‌رود اپل هدست خود را سرانجام پس از سال‌ها شایعه، در رویداد WWDC امسال در روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه رونمایی کند، بنابراین برای دانستن جواب این سوال‌ها نیاز نیست تا زمان زیادی صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)