خانهاخبار
ماکت‌های سری آیفون ۱۵ طراحی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارند

ماکت‌های سری آیفون ۱۵ طراحی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارند

به تازگی شاهد انتشار تصاویری از ماکت‌های سری آیفون ۱۵ هستیم که موجب آشنایی بیشتر ما با طراحی این گوشی‌ها می‌شوند.
۱۴۰۲/۳/۸

نسل بعدی آیفون‌ها یا همان سری آیفون ۱۵ که در ماه‌های آتی معرفی خواهند شد؛ به احتمال زیاد از نظر طراحی، تفاوت‌های چندانی با نسل فعلی ندارند. خبرگزاری MacRumors نیز به تازگی ویدیویی از ماکت‌های این گوشی‌ها را در کانال یوتوب خود به نمایش گذاشته است.

image

 

در سری آیفون ۱۵، اپل سرانجام استفاده از استاندارد قدیمی لایتنینگ را متوقف کرده و تمامی مدل‌ها در این سری، یک پورت USB-C را به همراه خواهند داشت. به احتمال زیاد، مدل‌های پرو از استاندارد تاندربولت نیز پشتیبانی کرده و نرخ انتقال داده‌های سریع‌تری به نسبت مدل‌های معمولی را ارائه می‌دهند.

شایعاتی درباره تغییر نام گران‌ترین مدل در این سری از آیفون ۱۵ پرو مکس به آیفون ۱۵ الترا نیز شنیده شده و احتمال این وجود داشته که اپل به جای فریم استیل ضد زنگ، از فریم تیتانیومی در این گوشی استفاده کند. متاسفانه، سوییچ میوت آیفون‌ نیز که از اولین نسل در این گوشی‌ها حضور داشت؛ حذف شده و جای خود را به یک دکمه با کاربرد قابل شخصی سازی داده است.

image

 

اپل همچنین قصد داشت تا در این سری، استفاده از دکمه‌های فیزیکی را متوقف کرده و دکمه‌هایی مجازی به همراه بازخورد لرزشی را به کار گیرد؛ اما کوپرتینویی‌ها با چالش‌های خاصی در این زمینه مواجه شده و سرانجام تصمیم گرفتند تا در سری آيفون ۱۵، بار دیگر به استفاده از دکمه‌های فیزیکی رو آورند.

بر خلاف نسل پیشین، تمامی مدل‌ها در سری آیفون ۱۵ دارای قاب پشتی با ظاهر مات بوده که حس و حال پریمیوم‌تری را به مدل‌های معمولی می‌بخشد. همچنین در صورت استفاده از فریم تیتانیومی در آیفون ۱۵ پرو مکس یا الترا، این گوشی باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشد.

image

 

خوشبختانه، دوران استفاده از ناچ در نسخه‌های معمولی آیفون نیز به پایان رسیده و در تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۵، شاهد نمایشگر به همراه داینمیک آیلند خواهیم بود. لازم به ذکر است که این ماکت‌ها، معمولا توسط فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سازنده قاب و کیس ساخته می‌شوند. با توجه به اینکه مدت زیادی تا رونمایی از نسل بعدی آیفون‌ها باقی نمانده است؛ به نظر رسیده که این ماکت‌ها طراحی نهایی سری آیفون ۱۵ را به نمایش می‌گذارند.

image

 

درباره تغییرات صورت گرفته در نسل جدید آیفون‌ها و طراحی کلی آنها چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۳/۸
تغییری در طراحی صورت نگرفته
فقط بایونیک17 جایگزین 16 میشه.
ممکنه رنگ‌های جدیدی هم معرفی کنه؛
قرمزِ لاک‌قرمزی❤
سفیدِ اُردکی?
مشکیِ نیمه‌زاغی?
سبزِ سمندری?