خانهاخبار
شیائومی ردمی نوت 12T پرو در گیک‌بنچ دیده شد

شیائومی ردمی نوت 12T پرو در گیک‌بنچ دیده شد

در امروز گوشی جدیدی از شرکت شیائومی در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ دیده شده که چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا را به همراه دارد.
۱۴۰۲/۳/۷

در ماه مه سال ۲۰۲۲، شاهد عرضه گوشی شیائومی ردمی نوت 11T پرو با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ الترا بودیم و اکنون نیز گوشی جدیدی به همراه چیپست دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا در گیک‌بنچ دیده شده که به احتمال زیاد، همان شیائومی ردمی نوت 12T پرو است. نتایج گیک‌بنچ، معمولا برخی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش کرده و عملکرد آن را نیز به نمایش می‌گذارند.

image

 

این گوشی که با شماره مدل 23054RA19C در گیک‌بنچ دیده شده است؛ توانسته تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۲۲۴ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳٫۹۲۱ را به خود اختصاص دهد. شیائومی ردمی نوت 12T‌ پرو، از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده کرده و دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی، سه هسته ۳.۰ گیگاهرتزی و یک هسته ۳.۱۰ گیگاهرتزی است.

چیپست این گوشی که نام کدی «Pearl» را دارد؛ احتمالا همان مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا بوده که در گوشی شیائومی سیوی ۳ نیز به کار رفته است. ردمی نوت 12T پرو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره آن در دسترس نیست.

image

شیائومی ردمی نوت 11T پرو

درباره مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی نوت 12T پرو و عملکرد چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا در این بنچمارک چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی جانشین خوبی برای نسل پیشین خود خواهد بود؟

  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رامتین

۱۴۰۲/۳/۹
این قاب های پشتی از تک رنگ بودن داره در میاد بالاخره . استروبوی باحاله

سعید حاج حیدری

۱۴۰۲/۳/۸
به نظر یه گوشی مناسبی. میاد کاش هم قیمت و اطلاعات بیشتری میخوندیم.