خانهاخبار
ایسوس تصادفا برچسب قیمتی Zenfone 10 را تایید کرد!

ایسوس تصادفا برچسب قیمتی Zenfone 10 را تایید کرد!

پرچمدار موردانتظار ایسوس احتمالا با قیمت پایه ۷۵۰ دلاری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۶

پرچمدار نسل فعلی ایسوس یعنی Zenfone 9 در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی معرفی شد و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد پرچمدار جدید این برند با زمان‌بندی مشابه نسخه قبلی رونمایی خواهد شد. در این راستا، ظاهرا ایسوس Zenfone 10 در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حال که هنوز غول فناوری تایوانی هنوز زمان رونمایی Zenfone 10 را اعلام نکرده است، برچسب قیمتی این گوشی تصادفا توسط ایسوس فاش شد. 

image

طبق این گزارش، ایسوس یک رای‌گیری برای کیفیت تصاویر ثبت شده توسط Zenfone 10 راه‌اندازی کرده است تا سیستم دوربین این گوشی پرچمدار را آزمایش کند. کاربرانی که در این رای‌گیری شرکت بکنند، شانس برنده شدن یک گوشی Zenfone 10 را خواهند داشت که پس از عرضه در اختیار کاربران برنده قرار خواهد گرفت. در بخش شرایط شرکت در رای‌گیری، ذکر شده است که پرچمدار ایسوس با برچسب قیمتی ۷۴۹ دلاری همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است هنوز مشخص نیست ایسوس کدام کانفیگ حافظه رم و حافظه داخلی Zenfone 10 را تقدیم کاربران خواهد کرد. انتظار می‌رود کانفیگ پایه گوشی ایسوس با برچسب قیمتی ۷۴۹ دلاری عرضه شود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ایسوس Zenfone 10 ماه گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و مشخص شد که این پرچمدار از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، اندروید ۱۳ و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی احتمالا از نمایشگر ۶٫۳ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی پرچمدار ایسوس می‌توان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی، گواهی IP68 و کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)