خانهاخبار
شیائومی CIVI 3 با طراحی زیبا و تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا معرفی شد

شیائومی CIVI 3 با طراحی زیبا و تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا معرفی شد

شیائومی به تازگی از گوشی جدید سری CIVI رونمایی کرده است که محصولی قدرتمند با طراحی زیبا محسوب می‌شود.
۱۴۰۲/۳/۴

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، شیائومی امروز از گوشی جدید خود که به سری CIVI تعلق دارد رونمایی کرد. این گوشی که شیائومی CIVI 3 نام دارد در عین بهره‌گیری از طراحی چشم‌نواز از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند نیز برخوردار است. دیگر ویژگی مهم گوشی جدید شیائومی عرضه آن در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی است. 

image

شیائومی CIVI 3 از طراحی دو رنگ در پنل پشتی خود بهره می‌برد که با چهار رنگ سبز، خاکستری، بنفش و طلایی همراه خواهد شد. ماژول دوربین این گوشی دایره‌ای‌شکل است که در آن سه دوربین قرار گرفته است. حلقه فلزی پیرامون ماژول دوربین نیز هم‌رنگ بدنه است و هماهنگی ظاهری جذابی را برای دستگاه به ارمغان آورده است. فلاش LED در بخش پایین ماژول دوربین جای گرفته است. به لطف فریم خمیده پنل پشتی، شیائومی CIVI 3 به راحتی در دست کاربر جای می‌گیرد. 

image

گوشی جدید شیائومی از نمایشگر اولد ۶٫۵۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و عمق رنگی ۱۲ بیتی بهره می‌برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف پوشش صددرصدی از فضای رنگی DCI-P3، نمایشگر این گوشی قادر است رنگ‌ها را به دقیق‌ترین شکل ممکن نمایش دهد. به علاوه، نمایشگر شیائومی CIVI 3 می‌تواند به روشنایی حداکثری ۱۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. با فناوری HDR10 پلاس و HDR10 پلاس تطبیق‌پذیر، تصاویر در نمایشگر این گوشی با دامنه پویایی بالایی نمایش داده می‌شوند. فناوری تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی PWM نیز برای شیائومی CIVI 3 تدارک دیده شده است. 

image

قلب تپنده شیائومی CIVI 3 تراشه ۴ نانومتری دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که هسته اصلی آن قادر است به فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتزی دست پیدا کند. این تراشه با دو نسخه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. کانفیگ‌های حافظه داخلی نیز شامل سه مدل ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 3.1 می‌شود. برای دفع حرارت حاصل از فعالیت پردازنده، شیائومی CIVI 3 به سیستم خنک‌کننده اتاق بخار مجهز شده است. 

image

انرژی موردنیاز شیائومی CIVI 3 توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که طبق ادعای غول فناوری چینی، با یک بار شارژ تا یک روز کاربر را همراهی می‌کند. این باتری همچنین از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که دستگاه را تنها در عرض ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. در بخش اتصالات، گوشی شیائومی از وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و شبکه 5G بهره می‌برد. 

image

سیستم دوربین شیائومی CIVI 3 شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.77 است که با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. ناچ کپسولی‌شکل نمایشگر شیائومی CIVI 3 میزبان دو دوربین اصلی و فوق عریض ۳۲ مگاپیکسلی است. خوشبختانه دوربین سلفی اصلی این گوشی از ویژگی فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی CIVI 3 در کانفیگ پایه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۳ دلار) به فروش خواهد رسید. با افزایش حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت، قیمت گوشی به ۲۶۹۹ یوآن (۳۸۲ دلار) می‌رسد. برچسب قیمتی نسخه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز برابر با ۲۹۹۹ یوآن (۴۲۴ دلار) خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۳/۵
گوشی مخوفیه? خدا کنه زودتر بیاد به میهن‌مان