خانهاخبار
رندرهای CAD آیفون ۱۶ پرو مکس را با نمایشگر کشیده‌تر آن ببینید!

رندرهای CAD آیفون ۱۶ پرو مکس را با نمایشگر کشیده‌تر آن ببینید!

طبق گزارش‌ها ظاهرا قرار است آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس نمایشگرهای کشیده‌تر و به تبع آن اندازه صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند، که در تصاویر امروز به خوبی مشخص است.
۱۴۰۲/۳/۲

راس یانگ تحلیلگر معروف صفحه نمایش، به تازگی گزارش داده که آيفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس نسبت به نسل‌های قبلی افزایش اندازه صفحه نمایش خواهند داشت و نمایشگر آنها به ترتیب ۶٫۳ اینچ و ۶٫۹ اینچ خواهد شد.

حالا امروز رندرهای CAD که ادعا شده متعلق به آیفون ۱۶ پرو مکس است (حتی شاید به عنوان آیفون ۱۶ اولترا نامگذاری شود)، توسط 9to5Mac به اشتراک گذاشته شده و به خوبی نشان می‌دهد که بزرگترین آیفون موجود در خط تولید ۲۰۲۴ اپل، چگونه می‌تواند باشد.

image

 

طبق این مدل CAD، ظاهرا آیفون ۱۶ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۵ مکس در بعد عمودی رشد قابل توجه و بیشتری نسبت به بعد افقی خواهد داشت. ارتفاع کلی آیفون ۱۶ پرو مکس تقریبا ۵ میلی‌متر و عرض آن حدود ۰٫۵ میلی‌متر اضافه خواهد شد که در واقع اندازه‌های آن را به ۱۶۵ میلی‌متر در ۷۷٫۲ میلی‌متر می‌رساند.

image

 

باید در نظر داشت که هنوز خیلی زود است تا بتوانیم روی شایعات سری آیفون ۱۶ حساب باز کنیم، زیرا بیش از یک سال تا عرضه آنها فاصله داریم، بنابراین دقت مدل CAD منتشر شده مشخص نیست؛ اما بدون شک در ماه‌های آینده خبرها و اطلاعات بیشتری از سری آيفون ۱۶ به بیرون درز می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)