خانهاخبار
جزئیات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا بار دیگر فاش شد

جزئیات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا بار دیگر فاش شد

نسل جدید گوشی‌ تاشو موتورولا امروز در لیست یک فروشگاه مصری قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.
۱۴۰۲/۳/۲

در حالی که هنوز یک هفته تا رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو موتورولا موسوم به موتورولا ریزر ۴۰ اولترا زمان باقی مانده است، این گوشی موردانتظار امروز در لیست یک فروشگاه مصری ثبت شد و متعاقبا بخشی از مشخصات فنی آن نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. در وبسایت این فروشگاه جزئیات فنی مربوط به دوربین، تراشه، نمایشگر داخلی و باتری گوشی تاشو پرمیوم موتورولا لیست شده است. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام Abhishek Yadav به اشتراک گذاشته شده است، فروشگاه مصری Extra.com گوشی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را در وبسایت خود لیست کرده است. براساس اطلاعات قرار گرفته در لیست این فروشگاه، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی pOLED که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، نمایشگر داخلی گوشی موتورولا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی گلکسی زد فلیپ ۴ مقداری بزرگ‌تر است. 

سخت‌افزار موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در لیست این فروشگاه مصری پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس حداکثری ۳٫۲ گیگاهرتزی ذکر شده است. در این راستا، گوشی تاشو موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه شود. 

منبع تغذیه موتورولا ریزر ۴۰ اولترا باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که حدود ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از باتری به کار رفته در گلکسی زد فلیپ ۴ است. البته در برابر رقبای چینی، باتری گوشی موتورولا از ظرفیت کمتری بهره می‌برد. برای مثال، اوپو فایند N2 فلیپ به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم خواهد بود. 

شایان ذکر است موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. البته نکته عجیب لیست این فروشگاه به دوربین سلفی این دستگاه برمی‌گردد چرا که در این لیست اشاره شده است موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از دو دوربین سلفی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود در حالی که نمایشگر داخلی میزبان تنها یک دوربین سلفی است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به دوربین این گوشی به اشتباه ثبت شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد. نسل جدید گوشی تاشو موتورولا در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)