خانهاخبار
طراحی هواوی میت پد ایر در اولین تصاویر واقعی آن تایید شد

طراحی هواوی میت پد ایر در اولین تصاویر واقعی آن تایید شد

امروز بخشی از مشخصات فنی و طراحی تبلت موردانتظار هواوی در اختیار کاربران قرار گرفت.
۱۴۰۲/۲/۲۵

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، هواوی در تاریخ ۱۸ مه سال جاری میلادی مصادف با ۲۸ اردیبهشت از محصولات جدید خود شامل نسل جدید لپتاپ‌های میت بوک و یک مدل تازه از سری تبلت‌های میت پد موسوم به میت پد ایر رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله تنها چند روز مانده به معرفی تبلت میت پد ایر، طراحی این تبلت در اولین تصاویر واقعی آن تایید شد. به علاوه، بخشی از مشخصات فنی میت پد ایر نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. 

طبق این گزارش، افشاگری به نام Tech Wizard تصاویر واقعی میت پد ایر را به اشتراک گذاشته است که ظاهر پرمیوم و طراحی جذاب آن را نشان می‌دهند. براساس آنچه در این تصاویر مشخص است، تبلت هواوی در یک نسخه نقره‌ای رنگ روانه بازار خواهد شد که البته انتظار می‌رود رنگ‌بندی بیشتری از این دستگاه عرضه شود. به علاوه، در پنل پشتی میت پد ایر دوربین اصلی به همراه فلش LED و لوگوی هواوی قرار گرفته‌اند. با توجه به ماهیت این دستگاه به عنوان یک محصول سبک برای تولید محتوا، میت پد ایر یکی از رقبای آیپد ایر به شمار می‌رود. 

از نظر مشخصات فنی، یک از ویژگی‌های برجسته هواوی میت پد ایر نسبت تصویر ۳:۲ نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی ال‌سی‌دی آن خواهد بود که با رزولوشن تصویر 2.8K متحوای بصری باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ضخامت دستگاه نیز برابر با ۶٫۴ میلی‌متر خواهد بود که آن را به یکی از نازک‌ترین تبلت‌های بازار بدل خواهد ساخت. نمایشگر هواوی میت پد ایر همچنین از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. 

قلب تپنده تبلت میت پد ایر تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که عملکرد روان دستگاه را تضمین خواهد کرد. گزارش شده است که برای بهبود تجربه بازی کاربر، هواوی فناوری‌های مختلفی را برای تبلت خود تدارک دیده است. انرژی موردنیاز سخت‌افزار میت پد ایر توسط باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، شایعه شده است که هواوی برای تبلت خود از سیستم خنک‌کننده بزرگ‌تری بهره خواهد برد که حرارت تولیدشده را بهتر دفع خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به طراحی جذاب و مشخصات فنی قدرتمند میت‌ پد ایر، انتظار می‌رود تبلت هواوی توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به سوی خود جلب کند. سایر جزئیات مربوط به میت پد ایر مانند نحوه عرضه و برچسب قیمتی آن در روز پنجشنبه همین هفته مشخص خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)