خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی ویوو پد ۲ قبل از رونمایی رسمی فاش شد

رندرها و مشخصات فنی ویوو پد ۲ قبل از رونمایی رسمی فاش شد

نسل جدید تبلت و گوشی‌های تاشو ویوو احتمالا در تاریخ ۳۱ فروردین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۲۲

چندی پیش افشاگری شناخته‌شده ادعا کرد که محصولات جدید برند ویوو شامل تبلت ویوو پد ۲ و گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۲ و ویوو X فلیپ در تاریخ ۲۰ آوریل مصادف با ۳۱ فروردین برای بازار چین معرفی خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی و رندرهای تبلت ویوو پد ۲ قبل از رونمایی رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

image

طبق رندرهای فاش شده از تبلت جدید ویوو، به نظر می‌رسد ویوو پد ۲ در سه رنگ آبی، بنفش و خاکستری روانه بازار خواهد شد. پنل پشتی این تبلت نیز میزبان ماژول دایره‌ای‌شکل دوربین است که در آن دوربین دوگانه و فلش LED جای گرفته است. در بخش پایین ویوو پد ۲ پین‌های مخصوص اتصال صفحه کلید قرار گرفته است. لوگوی ویوو نیز در مرکز پنل پشتی دیده می‌شود. به علاوه، کلید پاور در بالای تبلت جای گرفته است در حالی که کلید‌های کنترل حجم صدا در فریم سمت راست بدنه جای‌گذاری شده‌اند. 

در این رندرها طراحی پنل جلویی ویوو پد ۲ نشان داده نشده است ولی در گزارش این افشاگر اشاره شده است که تبلت ویوو به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2.8K‌ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود. دوربین دوگانه این تبلت نیز شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

قلب تپنده ویوو پد ۲ تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و سه نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی ویوو پد ۲ می‌توان به بلوتوث نسخه ۵٫۳، اتصال NFC و رابط کاربری OriginOS 3 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)