خانهاخبار
هواوی میت X3‌ به نمایشگر داخلی ۷٫۸۵ اینچی مجهز خواهد بود

هواوی میت X3‌ به نمایشگر داخلی ۷٫۸۵ اینچی مجهز خواهد بود

اندازه نمایشگر‌های داخلی و خارجی گوشی تاشو جدید هواوی امروز فاش شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، نسل جدید گوشی تاشو هواوی موسوم به هواوی میت X3 در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین معرفی خواهد شد. تا به امروز اطلاعات رسمی زیادی پیرامون گوشی تاشو هواوی در دسترس قرار نگرفته است ولی امروز گزارشی جدید به تشریح مشخصات فنی نمایشگر‌های هواوی میت X3 پرداخته است. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر و فعال برجسته حوزه نمایشگر یعنی راس یانگ به اشتراک گذاشته شده است، هواوی میت X3 از نمایشگر ۷٫۸۵ اینچی بهره خواهد برد که در مقایسه با نمایشگر ۸ اینچی هواوی میت X2 حدود ۰٫۱۵ اینچ کوچک‌تر شده است. البته نمایشگر کاور این گوشی به مانند نسل قبلی برابر با ۶٫۴۵ اینچی خواهد بود. 

image

رندر هواوی میت X3

راس یانگ در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که هواوی میت X3 به اولین گوشی این برند چینی بدل خواهد شد که با فناوری شیشه فوق نازک (UTG) عرضه می‌شود. به علاوه، دو نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی نیز توسط شرکت BOE توسعه داده خواهد شد. شایان ذکر است هواوی اخیرا با انتشار تیزری رسما اعلام کرد که هواوی میت X3 از ضخامت کمی بهره می‌برد و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی در برابر سقوط از ارتفاع برخوردار خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، هواوی میت X3 از نمایشگر داخلی با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو با پشتیبانی از شبکه 4G خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود. گوشی تاشو هواوی همچنین احتمالا از فناوری اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)