خانهاخبار
مشخصات فنی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در طی لیست گیک‌بنچ فاش شد

مشخصات فنی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در طی لیست گیک‌بنچ فاش شد

گوشی جدید موتورولا به حافظه رم ۴ گیگابایتی و تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدید موتورولا موسوم به موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ که با اسم رمز Geneva و شناسه مدل XT2315‌ شناخته می‌شود امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد. 

طبق پایگاه اطلاعاتی این بنچمارک، موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ از اندروید ۱۳ بهره خواهد برد و به حافظه رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد بود. البته شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که گوشی موتورولا با کانفیگ حافظه رم تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد. قلب تپنده موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک خواهد بود که از دو هسته با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی برخوردار است. با توجه به این جزئیات فنی، سخت‌افزار موتو جی استایلوس تراشه هلیو G85 و یا G88 خواهد بود. از نظر عملکرد فنی،‌ موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۳۴۸ و ۱۳۲۹ شده است. 

image

متأسفانه لیست گیک‌بنچ دیگر مشخصات فنی موتو جی استایلوس را اعلام نکرده است ولی به لطف تصاویر رندری فاش شده کاملا با طراحی این گوشی آشنا هستیم. طبق این تصاویر،‌ در پنل جلویی موتو جی استایلوس نمایشگر حفره‌دار قرار خواهد گرفت در حالی که پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین دوگانه خواهد بود که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

image

رندر موتو جی استایلوس ۲۰۲۳

شایان ذکر است که موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد و از درگاه USB-C‌ نیز بهره خواهد برد. در بخش پایین این گوشی هوشمند جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، میکروفون و دریچه اسپیکر قرار گرفته است. سمت راست بدنه نیز در خود کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور جای داده است. در این راستا، انتظار می‌رود به مانند نسل قبلی سنسور اثر انگشت با کلید پاور موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ ادغام شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در دو رنگ مشکی و خاکستری و مدل‌های 4G / 5G روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)