خانهاخبار
پوستر‌هایی از سری گلکسی اس ۲۳ با تمرکز روی بخش دوربین این گوشی‌ها فاش شدند!

پوستر‌هایی از سری گلکسی اس ۲۳ با تمرکز روی بخش دوربین این گوشی‌ها فاش شدند!

به تازگی شاهد افشای پوستر‌هایی از سری گلکسی اس ۲۳ هستیم که روی دوربین پرچمداران جدید سامسونگ تمرکز دارند.
۱۴۰۱/۱۱/۸

همانطور که می‌دانید، دیگر زمان زیادی تا رویداد سامسونگ آنپکد که در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برگزار خواهد شد؛ باقی نمانده و روز به روز شاهد افشای مطالب بیشتری درباره پرچمداران جدید سامسونگ، یا سری گلکسی اس ۲۳ هستیم. پس از لو رفتن تیزر چیپست انحصاری کوالکام که در این گوشی‌ها به کار رفته است؛ اکنون پوستر‌هایی از این سری با تمرکز روی بخش دوربین نیز فاش شده‌اند.

image

 

اینطور که به نظر می‌رسد؛ سامسونگ در این نسل از پرچمداران خود تمرکز ویژه‌ای روی بخش دوربین داشته است. آقای «تی ام رو»، مدیر بخش سامسونگ موبایل نیز مدتی پیش اعلام کرده بود که سری گلکسی اس ۲۳، دارای سیستم دوربین حرفه‌ای و بسیار پیشرفته‌ای بوده و عملکرد آنها در هرگونه شرایط نوری، بهتر از تمامی گوشی‌های گلکسی تا به امروز است.

image

 

یکی از این پوستر‌های فاش شده؛ به لوازم درون جعبه اشاره کرده و به نظر می‌آید که همانند سال گذشته، در جعبه این گوشی‌ها تنها شاهد یک کابل USB-C به USB-C، سوزن درگاه سیم کارت و نهایتا خود گوشی هستیم. پوستر دیگری نیز ابعاد و مشخصات نمایشگر نسخه معمولی این سری یا همان گلکسی اس ۲۳ را نشان داده که دارای نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع داینمیک امولد 2X با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و ابعاد آن نیز معادل با ۷.۶×۷۰.۹×۱۴۶.۳ میلی متر است.

 

درباره این پوستر‌ها و سری گلکسی اس ۲۳ چه فکر می‌کنید؟ آیا تغییرات اعمال شده در این نسل از پرچمداران سامسونگ، کافی بوده یا انتظارات بیشتری را از این سری داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)