خانهاخبار
امکان دانگرید به iOS 16.1 و 16.1.1 از سوی اپل لغو شد

امکان دانگرید به iOS 16.1 و 16.1.1 از سوی اپل لغو شد

با عرضه iOS 16.1.2، دیگر امکان دانگرید کردن به نسخه‌های قبلی 16.1.1 و 16.1 از سوی اپل لغو شده است.
۱۴۰۱/۹/۱۷

اپل در تاریخ ۳۰ نوامبر اقدام به عرضه بروزرسانی iOS 16.1.2 برای دارندگان آیفون کرد و امروز پس گذشت چند روز از اتفاق یاد شده، قابلیت دانگرید به iOS 16.1 و 16.1.1 از سوی این شرکت آمریکایی لغو شد و کاربران در صورت آپدیت یا دانگرید دستگاه خود، به صورت مستقیم به iOS 16.1.2 هدایت خواهند شد.

اپل به صورت دوره‌ای و پس از ارائه آپدیت جدید، قابلیت دانگرید به نسخه‌های قدیمی را لغو می‌کند تا کاربران همواره روی آخرین نسخه بوده و خطری متوجه آن‌ها نباشد. لذا چنین اقدامی به هیچ عنوان غیر منتظره یا تعجب برانگیز نیست.

آی او اس ۱۶.۱ با اضافه شدن قابلیت iCloud Photo Library و Live Activities از جمله آپدیت‌های بزرگ و اصلی این سیستم عامل به حساب می‌آید و بروزرسانی‌های ۱۶.۱.۱ و ۱۶.۱.۲ به دنبال آن و برای رفع باگ‌ها عرضه شدند.

image

 

روز دو شنبه هفته پیش رو، احتمالا شاهد عرضه بروزرسانی iOS 16.2 خواهیم بود و یک هفته پس از آن هم طبق سنت‌های پیشین، قابلیت دانگرید به iOS 16.1.2 بسته خواهد شد. از جمله قابلیت‌های جدید آی او اس ۱۶.۲ می‌‌توان به امنیت بیشتر اطلاعات شما در آیکلود، اضافه شدن اپلیکیشن Freeform و اضافه شدن قابلیت Sing به اپل موزیک اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)