خانهاخبار
بهترین گوشی‌های حال حاضر سامسونگ که می‌توان خرید: از S22 Ultra تا A33!

بهترین گوشی‌های حال حاضر سامسونگ که می‌توان خرید: از S22 Ultra تا A33!

اگر در این روزها قصد خرید یک گوشی سامسونگ دارید، لیستی از بهترین گزینه‌های سامسونگ برای شما حاضر کرده‌ایم که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیاندازید.
۱۴۰۱/۸/۱۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که سامسونگ هر سال تعداد زیادی گوشی هوشمند را طراحی و روانه بازار می‌کند و به این ترتیب، انتخاب گزینه مناسب از میان آن‌ها کار بسیار سختی به حساب می‌آید. مهم نیست شما قصد خرید یک پرچمدار، محصول میان رده یا مقرون به صرفه را داشته باشید؛ در تمامی این شاخه‌ها چندین محصول مختلف را خواهید یافت که انتخاب میان آن‌ها کار حضرت فیل است! اما ما در این مطلب، بهترین گوشی‌های سامسونگ را از دید متخصصان در کنار یکدیگر جمع کرده‌ایم تا بتوانید با خواندن این مطلب، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین پرچمدار: گلکسی اس 22 الترا

image

تصویری از Galaxy S22 Ultra

طرفداران سامسونگ از این محصولات انتظارات زیادی داشته‌اند و در نتیجه، این گوشی هوشمند را تنها یک پرچمدار نمی‌توان به حساب آورد. چرا که کره‌ای‌ها با حذف سری نوت، روح این محصولات را در گلکسی اس 22 الترا دمیده‌اند و به این ترتیب با یک گوشی فوق العاده و غول پیکر روبرو هستیم.

این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی نهایتا ۱ ترابایتی توانسته جای مناسبی در دل کاربران پیدا کند. در پشت بدنه، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری را شاهد هستیم. البته این چینش لنزها توانسته زوم فضایی ۱۰۰ برابری را نیز در اختیار کاربران بگذارد. برای علاقمندان به سلفی هم دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 22 الترا همچنین برای نخستین بار، به همراه قلم اس پن در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که محفظه‌ای در پایین بدنه برای قرارگیری آن تعبیه شده است. این موضوع شدیدا باعث خوشحال کاربران شد؛ چرا که گلکسی اس ۲۱ الترا با وجود پشتیبانی از قلم S Pen، حاوی فضایی برای قرارگیری این گجت درون خود نبود.

تمامی موارد یاد شده دست به دست هم داده‌اند که با بهترین پرچمدار سامسونگ روبرو باشیم و اگر قصد خرید یک گوشی فوق العاده را دارید، به عنوان اولین گزینه می‌توانیم این محصول را پیشنهاد دهیم.

دلایل خرید گلکسی اس ۲۲ الترا: طراحی بروز و تغییر یافته، بهبود دوربین، عمر مفید باتری فوق العاده و نمایشگر فوق بی نظیر

چه افرادی باید گلکسی اس ۲۲ الترا را خریداری کنند؟ افراد وفادار به سری نوت، کاربران حرفه‌ای و اشخاصی که به عکاسی و فیلمبرداری با گوشی علاقمند هستند.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربرد: گلکسی نوت ۲۰ الترا

image

تصویری از گلکسی نوت ۲۰ الترا

جای هیچ گونه شکایتی نیست اگر این محصول را در جایگاه نخست گوشی‌ها از نظر کاربرد قرار دهیم. سامسونگ در این محصول از تمام تجربیات خود استفاده کرده و می‌توان گفت بسیاری از ایرادات نسخه‌های پیشین به صورت کامل رفع شده است. همچنین تأخیر ۹ میلی ثانیه‌ای قلم اس پن در این گوشی هوشمند آنچنان که باید و شاید به چشم نیامده و می‌توان گفت از این نظر با بهترین عملکرد روبرو خواهیم بود.

نمایشگر ۶.۹ اینچی این گوشی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمان عرضه همراه بود و باید بگوییم که گلکسی نوت ۲۰ الترا، اولین گوشی هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید که از نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داینامیک برخوردار بود.

به این ترتیب بسته به نوع محتوا، نمایشگر این دستگاه قادر است تا نرخ نوسازی را بین اعداد ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر دهد. در این حالت صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در حوزه مصرف شارژ باتری به عمل می‌آید.

در مقایسه با نسل پیشین، شاهد پیشرفت‌های نسبتا خوبی در حوزه دوربین بودیم. قابلیت‌های جدید نرم افزاری و سخت افزاری باعث شد تا کاربران زیادی مشتاق به خرید این گوشی ۱۲۹۹ دلاری باشند. تمامی این گزینه‌ها دست به دست هم دادند تا گلگسی نوت ۲۰ الترا در لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ قرار گیرد.

دلایل خرید گلکسی نوت ۲۰ الترا: بهترین نمایشگر روی گوشی هوشمند، پشتیبانی از سیستم Dex به صورت بی سیم، زبان طراحی فوق العاده جذاب، بهبود عملکرد دوربین و عمر مفید باتری بالا

چه افرادی باید گلکسی نوت ۲۰ الترا را خریداری کنند؟ وفاداران به سری نوت، کاربران حرفه‌ای، گیمرهای موبایل، افراد ولاگر و تولید کنندگان محتوا

بهترین گوشی کامپکت سامسونگ: گلکسی S21 FE

image

تصویری از گلکسی S21 FE

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ FE محصولی است که طرفداران آن، کمی بیش از حد معمول برای خریدش منتظر بودند و با تمام مسائل پیش آمده، این گوشی هوشمند اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شد. این محصول به نمایشگر ۶.۴ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

نسخه FE از محصولات سامسونگ معمولا مشخصات پرچمداران را با خود یدک کشیده و به همین دلیل، شاهد قرارگیری تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ در این گوشی هوشمند بودیم. از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می‌توان به ۶ یا ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیسکلی تله فوتو با زوم فضایی ۳۰ برابری اشاره کرد. برای علاقمندان به سلفی، دوربین ۳۲ مگاپیسکلی در نظر گرفته شده است و در نهایت، مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سری ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

دلایل خرید گلکسی اس ۲۱ اف ای: مشخصات سخت افزاری مطلوب، زبان طراحی بروز شده، ۴ سال پشتیبانی از آپدیت‌های اندروید (تا اندروید ۱۶)

چه افرادی باید گلکسی S21 FE را خریداری کنند؟ علاقمندان به گوشی‌های پرچمدار با قیمتی معقول، اشخاصی که تمایل به تعویض هر ساله گوشی هوشمند ندارند.

بهترین گوشی تاشو: گلکسی زد فولد ۴

image

تصویری از گلکسی زد فولد ۴

در نگاه اول، این محصول با نسخه پیشین خود آنچنان تفاوتی ندارد؛ اما زمانی که نگاهی موشکافانه به آن می‌اندازیم، متوجه تفاوت‌ها می‌شویم. اگر با این گوشی هوشمند آشنا نیستید، باید بگوییم که سبک ترین گلکسی زد فولد تاریخ و از سوی دیگر، مقاوم ترین مدل در مقابل ضربات پیش روی شما قرار گرفته است.

نمایشگر خارجی ۶.۲ و داخلی ۷.۶ اینچی با حاشیه‌های کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۳ همراه هستند و به عنوان مهم ترین گزینه، باید به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کنیم. همچنین دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر داخلی نسبت به نسل پیشین بسیار ماهرانه‌تر پنهان شده است. مطمئنا می‌دانید که این گوشی هوشمند از قلم اس پن هم پشتیبانی می‌کند و متخصصان بخش طراحی سامسونگ، توانسته‌اند گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب را برای این گوشی هوشمند دریافت کنند.

گلکسی زد فولد ۴ اولین محصولی است که به اندروید 12L (نسخه اندروید مخصوص محصولاتی با نمایشگر بزرگ) مجهز شده است و به این ترتیب، از قابلیت‌هایی برخوردار است که سیستم مولتی تسکینگ را بهبود خواهد بخشید. تسک بار جدید در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند نیز باعث شده تا سوییچ کردن میان اپلیکیشن‌ها بسیار آسان شود.

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند ایفای نقش می‌کند که ۱۲ گیگابایت رم به همراه حافظه جانبی تا ۱ ترابایت مکمل آن خواهند بود. سنسورهای جدید باعث شده تا عملکرد دوربین این گوشی تا حد مطلوبی نسبت به نسخه پیشین بهبود پیدا کند.

مطمئنا با بهترین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ روبرو نیستیم، اما می‌توان لقب بهترین مدل در میان گوشی‌های تاشو را به آن داد.

دلایل خرید گلکسی زد فولد ۴: بهبود مقاومت در مقابل ضربات، دوربین‌های بهتر، عملکرد بهبود یافته و پشتیبانی از Android 12L

چه افرادی باید گلکسی زد فولد ۴ را خریداری کنند؟ کاربران حرفه‌ای، طرفداران برند سامسونگ و اشخاصی که به گوشی‌های تاشو و گجت‌های جدید علاقمند هستند.

بهترین گوشی میان رده: گلکسی A53 5G

image

تصویری از گلکسی A53 5G

این محصول آمده است تا موفقیت گوشی Galaxy A52 را ادامه دهد. گلکسی A53 5G با تکیه بر مشخصات سخت‌افزاری خوب خود توانسته عملکرد خوبی از نظر یک گوشی میان رده را از خود نشان دهد. به این ترتیب بدون شک می‌توان آن را بهترین محصول میان رده سامسونگ دانست که با ایجاد تغییرات کوچک در حوزه طراحی، قدم‌های بزرگی را برداشته است.

نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد Galaxy A53 5G به رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می‌کند که ۸ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی کمکل آن هستند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل ماکرو به همراه سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق در پشت بدنه گوشی به چشم می‌خورد.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اما متأسفانه اثری از آداپتور شارژر درون جعبه دیده نمی‌شود و باید آن را جداگانه خریداری کنید. همچنین در سمت‌های مختلف بدنه، اثری از درگاه جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز دیده نمی‌شود. مسئولان سامسونگ از نظر نرم‌افزاری، قول پشتیبانی ۴ ساله را داده‌اند.

دلایل خرید گلکسی A53 5G: پردازنده قدرتمند جدید، دوربین خوب، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، باتری بزرگ‌تر و پشتیبانی مطلوب نرم‌افزاری

چه افرادی باید گلکسی A53 5G را خریداری کنند؟ علاقمندان به بازی‌های موبایل و اشخاصی که یک محصول میان رده با مشخصات سخت‌افزاری مناسب را نیاز دارند.

بهترین گوشی مقرون به صرفه: گلکسی A33

image

تصویری از گلکسی A33

نمایشگر ۶.۴ اینچی Galaxy A33 با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی همراه است. مانند گلکسی A53 5G، این محصول نیز از تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد که نسبت به نسل پیشین، یک پیشرفت فوق‌العاده به حساب می‌آید. ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز مکمل آن خواهد بود.

در پشت بدنه یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل را به عنوان دوربین الترا واید، دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق مشاهده خواهیم کرد. 

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده را بر عهده دارد و در پایان، سامسونگ برای این محصول نیز تعهد پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله را داده است.

دلایل خرید گلکسی A33: پردازنده جدید و قدرتمند، طراحی ساده، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه مشخصات دوربین مطلوب

چه افرادی باید گلکسی A33 را خریداری کنند؟ افرادی که به گوشی‌های مقرون به صرفه یا محصولات ساده علاقمند هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۴۰۱/۸/۱۷
قیمت گوشیهارونگفتین

مسیحا

۱۴۰۱/۸/۱۶
بهترین میان رده سامسونگ که بدون هیچ حرف و حدیثی A73 5G هستش خیلی سوتی بدی دادی آقا مهدی!!!!!