خانهاخبار
تصاویر پیکسل 6a گوگل در توییتر لو رفت!

تصاویر پیکسل 6a گوگل در توییتر لو رفت!

گوشی‌های پیکسل همیشه شایعات زیادی داشتند و حالا میان‌رده جدید این خانواده، پیکسل 6a، برای چندمین بار لو رفته است.
۱۴۰۱/۳/۲۵

گوگل در آخرین رویداد خود که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت برگزار شد، به صورت رسمی از گوشی هوشمند پیکسل 6a رونمایی کرد. اخیرا نیز ویدئویی از آنباکسینگ این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شد. اما امروز آقای ایوان بلس که از جمله افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، تصاویر با کیفیتی از Pixel 6a را در توییتر خود منتشر کرد.

همان طور که مشاهده می‌کنید، تعداد این تصاویر بسیار زیاد بوده و از تمامی زوایا و شکل‌های مختلف، این محصول جدید گوگل را به معرض نمایش گذاشته است.

 

در ادامه تصاویری از پیکسل 6a هنگام استفاده در زندگی روزمره یکی از مدل‌های آمریکایی را مشاهده خواهید کرد.

از لحاظ زبان طراحی، از آن جا که گوگل به صورت رسمی از این محصول پرده برداری کرده بود، موضوع آنچنان جدیدی دستگیرمان نمی‌شود. در ویدئوهای آنباکس منتشر شده نیز جزئیات جدیدی هم مشاهده شد. نکته‌ای که شایان توجه به نظر می‌رسد، این است که رنگ سیاه که با نام Charcoal از آن یاد می‌شود، درخشندگی خاصی را دارا است.

اما در این تصاویر مشخص نیست آیا بدنه مدل مشکی رنگ پیکسل 6a با درخشندگی همراه است یا خیر. در برخی زوایا، حتی به نظر می‌رسد که بدنه آن به صورت مات خواهد بود که ممکن است این موضوع به خاطر شرایط نوری یا زاویه عکاسی بوده است.

با تمام این تفاسیر، به نظر نمی‌رسد که مدل سیاه رنگ این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس مات همراه باشد و متأسفانه از آن جا که گوشی‌های هوشمند با بدنه براق شدیدا جاذب اثر انگشت هستند، لذا اگر روی این موضوع حساس هستید باید از همان ابتدای کار نسبت به خرید قاب محافظ برای پیکسل 6a اقدام کنید.

برخورداری از تراشه Tensor (مانند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو) و در کنار آن، مجهز بودن به ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی باعث می‌شود تا با یک محصول میان رده، اما با مشخصات فوق العاده روبرو باشیم. البته نمایشگر آن تنها از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و از آن جا که این روزها گوشی‌های هوشمند دست کم با سیستم ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز سازگار هستند، این موضوع را می‌توان یک نکته منفی برای محصول یاد شده به حساب آورد.

در پشت بدنه، شاهد سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور ۱۲ مگاپیسکلی به عنوان دوربین الترا واید خواهیم بود. برای علاقمندان به سلفی نیز دوربین ۸ مگاپیسکلی در نظر گرفته شده است.

اگر در مورد قیمت پیکسل 6a کنجکاو هستید، باید بگوییم که این محصول گوگل برای شما ۴۴۹ دلار آب می‌خورد و پیش فروش آن هم از ۲۷ جولای مصادف با ششم تیر ماه آغاز می‌گردد. خریداران یک هفته پس از شروع پیش فروش، می‌توانند این گوشی هوشمند را با مراجعه به فروشگاه‌ّ‌ها خریداری کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amil

۱۴۰۱/۳/۲۶
گوگلم خوشش اومده همه گوشیاش همین شکلین =/