خانهاخبار
گلکسی زد فولد 4 احتمالا در نسخه 1 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد

گلکسی زد فولد 4 احتمالا در نسخه 1 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد

به تازگی گزارش منتشر شده است مبنی بر اینکه نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ دو برابر نسل خود حافظه خواهد داشت.
۱۴۰۱/۳/۱۸

نسل جدید گوشی تاشو مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 موضوع بحث بسیاری از شایعات و اخباری بوده است که در چند وقت اخیر منتشر شده است. در همین راستا و براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی زد فولد 4 از کانفیگ حافظه داخلی 1 ترابایایتی بهره خواهد برد.

اگر این گزارش درست باشد، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از دو برابر حافظه داخلی نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 3 برخوردار خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا انبوهی از محتواهای مختلف را روی گوشی خود ذخیره کنند. البته هنوز برچسب قیمتی این نسخه مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد قیمت نسخه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 حدود 100 الی 150 دلار بیشتر از نسخه 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 3 با قیمت 1900 دلاری تمام شود.در این راستا، اگر قیمت نسخه 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 4 نیز مشابه نسل قبلی خود باشد، می‌توان اتظار داشت گلکسی زد فولد 4 با حافظه 1 ترابایایتی با قیمت 2000 دلار و یا 2050 دلار روانه بازار شود.

image

شایان ذکر است که افزایش حافظه داخلی گلکسی زد فولد 4 می‌تواند به خبر بسیار خوبی برای کاربران بدل شود چرا که گلکسی زد فولد 3 فاقد درگاه کارت حافظه microSD بود و احتمالا گلکسی زد فولد 4 نیز به این درگاه مجهز نخواهد بود. در نتیجه، حافظه داخلی گوشی برای همیشه ثابت باقی خواهد ماند و کاربران راهی برای افزایش آن نخواهند داشت. پس هر چه که حافظه داخلی آن افزایش یابد، خیال کاربران از بابت پر شدن سریع حافظه داخلی راحت خواهد بود.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. به علاوه، شایعه دیگری منتشر شده بود که خبر می‌داد تاخوردگی محل لولای نمایشگر این گوشی کمتر به چشم خواهد آمد. وزن آن نیز در مقایسه با نسل قبلی کمتر خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)