خانهاخبار
iOS 16 پشتیبانی افقی از فیس آیدی را به ارمغان می‌آورد

iOS 16 پشتیبانی افقی از فیس آیدی را به ارمغان می‌آورد

یکی دیگر از ویژگی‌های iOS 16 که دیشب در رویداد WWDC اپل از آن یاد نشد، پشتیبانی افقی از فیس آیدی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۴۰۱/۳/۱۸

اپل در رویداد شب گذشته WWDC از iOS 16 رونمایی کرد که از جمله ویژگی‌های آن طراحی متحول شده صفحه قفل بود. یکی دیگر از تغییراتی که در این مراسم عنوان نشد، نحوه عبور از صفحه قفل بود، حالا با iOS 16 فیس آیدی در حالت افقی در مدل‌های آیفون پشتیبانی شده کار می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که ساز و کار این فرآیند به چه شکل است، ممکن است خیلی ساده شامل همه دستگاه‌ها باشد یا اینکه محدودیت‌هایی وجود داشته باشد که از پشتیبانی مدل‌های قدیمی‌تر با فیس آیدی جلوگیری کند؛ اما این موضوع با نزدیک شدن به عرضه iOS 16 مشخص خواهد شد.

image

 

به هر حال حالت افقی برای همه مواردی که فیس آیدی در آنها استفاده می‌شود، از جمله ورود به سایت‌ها و تایید خریدها، کار خواهد کرد. فیس آیدی افقی یک ویژگی جدید نیست، برخی از آیپدها سال‌ها است که از آن پشتیبانی می‌کنند؛ اما این اولین باری است که این قابلیت به آیفون‌ها راه پیدا کرده، که بدون شک یک تغییر خوشایند است.

خبرهای مربوط به انواع دیگر قابلیت‌های iOS 16 که در مراسم دیشب اسمی از آنها مطرح نشد دائم در حال انتشار است، پس بیشتر با ما همراه باشید تا به محض انتشار آنها شما را از آنها با خبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)