خانهاخبار
وان پلاس نورد 2T به همراه چیپست دیمنسیتی 1300 رونمایی شد

وان پلاس نورد 2T به همراه چیپست دیمنسیتی 1300 رونمایی شد

شرکت وان پلاس در امروز از گوشی جدیدی در سری نورد خود رونمایی کرده که وان پلاس نورد 2T نام داشته و به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1300 روانه بازار می‌شود.
۱۴۰۱/۲/۳۰

شرکت وان پلاس در امروز از گوشی جدیدی در سری نورد با نام وان پلاس نورد 2T رونمایی کرد. این محصول، نخستین گوشی عرضه شده به همراه چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی 1300 بوده و از جمله دیگر ویژگی‌های اصلی آن، می‌شود به نمایشگر ۹۰ هرتزی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

 

این گوشی که جانشین وان پلاس نورد 2 به حساب می‌آید؛ بهبود‌هایی را در بخش‌های پردازنده، دوربین سلفی و همچنین سرعت شارژ به همراه دارد. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ وان پلاس نورد 2T‌ اولین گوشی عرضه شده به همراه چیپست دیمنسیتی 1300 است. این چیپست، با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده و دارای یک هسته آرم-کورتکس A78 با کلاک اسپید ۴ گیگاهرتز، سه هسته A78 با کلاک اسپید ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف A55 با کلاک اسپید ۲ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این چیپست، از نوع آرم مالی G77 MC9 است.

وان پلاس نورد 2T دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این پنل، دارای لایه حفاظتی گوریلا گلس 5 بوده و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی نیز در پانچ هول دیده شده در سمت چپ بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

image

 

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی می‌شود. وان پلاس نورد 2T سیستم عامل اندروید ۱۲ را به همراه داشته و از رابط کاربری OxygenOS 12.1 استفاده می‌کند. در این محصول، شاهد یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC هستیم.

وان پلاس نورد 2T در رنگ‌های سبز و مشکی به بازار آمده و قیمت آن برای نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، به ۳۹۹ یورو می‌رسد. نسخه دیگری نیز با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۹۹ یورو فروخته خواهد شد. فروش رسمی این گوشی، از تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) آغاز شده و وان پلاس به اولین خریداران آن، ایرفون بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 را نیز هدیه می‌دهد.

image

 

درباره گوشی میان رده جدید وان پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا از مشخصات این محصول راضی هستید و یا انتظار بیشتری را از این برند داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)