خانهاخبار
سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد در چین رونمایی خواهد شد

سری آنر 70 در تاریخ 9 خرداد در چین رونمایی خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند آنر احتمالا با سه تراشه مختلف عرضه خواهند شد.
۱۴۰۱/۲/۲۹

بعد از عرضه جهانی پرچمدار جدید آنر به نام مجیک 4 پرو در هفته پیش، حالا به نظر می‌رسد آنر تمرکز خود را بر جدیدترین نسل سری گوشی‌های خود موسوم به سری آنر 70 گذاشته است که قرار است در تاریخ 30 مه مصادف با 9 خرداد رونمایی خواهد شد. در همین راستا، ویدئویی از یکی از مدل‌های سری آنر 70 منتشر شده است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

براساس این ویدئو، پنل پشتی این گوشی متعلق به سری آنر 70 حالتی شبیه به الگوهای الماس دارد که با قرارگیری در زوایای مختلف، نور از خود ساطع می‌کند. شایان ذکر است که اگر با دقت بیشتری به پنل پشتی این گوشی نگاه کنیم، متوجه مشخصات فنی یک سنسور دوربین می‌شویم که در بخش پایین دوربین سه‌گانه قرار داده شده است.

image

 

در همین راستا، سنسور دوربین اصلی این گوشی 54 مگاپیکسلی خواهد بود که اندازه آن برابر با 1/1.49 اینچ است و در پشت لنز با گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار دارد. برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که این سنسور شاید یکی از سنسورهای جدیدی است که توسط سونی توسعه داده شده است. طبق سایر اخبار غیر رسمی، سری آنر 70 شامل سه مدل آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس خواهد بود که احتمالا به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل یک، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 بهره خواهند برد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که چندی پیش افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرد که سنسور جدید 50 مگاپیکسلی IMX800 سونی با اندازه 1/1.1 اینچی با سری آنر 70 رونمایی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد این سنسور جدید تنها در نسخه پرمیوم سری یعنی آنر 70 پرو پلاس به کار خواهد رفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)