خانهاخبار
ویوو از گوشی‌های T1 5G و T1x 4G رونمایی کرد

ویوو از گوشی‌های T1 5G و T1x 4G رونمایی کرد

شرکت ویوو روز پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته و در کنار پرچمدار خود، از چند محصول میان رده نیز رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۲/۶

شرکت ویوو در ماه اکتبر سال گذشته، از گوشی ویوو T1x رونمایی کرد که محصولی میان رده با پشتیبانی از 5G بوده و چیپست مدیاتک دیمنستی 900 را به همراه داشت؛ این شرکت حالا نسخه 4G این گوشی را نیز با چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 معرفی کرده است. همچنین شاهد معرفی گوشی جدیدی با نام ویوو T1 5G نیز توسط این شرکت هستیم.

 

ویوو T1x 4G

image

 

ویوو T1x 4G در دو نسخه روانه بازار شده که دارای ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند. درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز در این محصول قرار گرفته تا کاربران امکان ارتقا حافظه داخلی خود را داشته باشند. این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری FunTouchOS 12 استفاده می‌کند.

گوشی ویوو T1x 4G دارای نمایشگری ۶.۵۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. یک ناچ قطره‌ای شکل نیز در بالای این نمایشگر به چشم خورده که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است. در پشت گوشی، شاهد پوشش خاصی هستیم تا از جذب چربی و اثر انگشت جلوگیری شده و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌ ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین سنسور عمق نیز در این بخش دیده می‌شوند.

image

 

این گوشی که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 بهره می‌برد؛ دارای یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور بوده و باتری آن نیز ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری را دارد. حداکثر سرعت شارژ پشتیبانی شده توسط این محصول، معادل با ۱۸ وات است.

ویوو T1x 4G ضخامت ۸ میلی متر را داشته و وزن آن نیز به ۱۸۲ گرم می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شده و قیمت نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، برابر با ۶۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۱۶۰ دلار / ۱۵۰ یورو) است. در سوی دیگر، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز قیمت ۸۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۲۰۵ دلار / ۱۹۰ یورو) را خواهد داشت. در حال حاضر، شرکت ویوو تخفیف خاصی را برای خریداران این محصول در نظر گرفته است.

 

ویوو T1 5G

image

 

شرکت ویوو در کنار گوشی T1x 4G، از گوشی جدیدی نیز رونمایی کرده که T1 5G نام دارد. البته، اوپو در حال حاضر نیز دو گوشی 5G در سری T1 را روانه بازار کرده که البته با توجه به سیاست نام گذاری عجیب و غریب این شرکت و همچنین دستگاه‌های عمدتا مشابهش، حرکت چندان دور از ذهنی نیست.

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G بهره برده و رابط کاربری FunTouchOS 12 را نیز به همراه دارد. ویوو T1 5G تنها در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به بازار آمده و نمایشگر ۶.۴۴ اینچی ۹۰ هرتزی آن نیز از نوع امولد بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را دارد. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۱۳۰۰ نیت رسیده و توانایی پخش محتوای HDR10+ را نیز دارد.

 

این گوشی نیز دارای یک ناچ بوده که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را درون خود جا داده است. در پشت گوشی، شاهد سیستم دوربین سه گانه آن هستیم که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

از جمله بخش‌های جذاب این گوشی، می‌توان به سنسور اثر انگشت آن که زیر نمایشگر قرار گرفته اشاره کرد. ویوو T1 5G همچنین از Hi-Res Audio پشتیبانی کرده و دارای یک محفظه بخار برای خنک کنندگی و همچنین یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری با سرعت شارز ۶۶ واتی است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی کم‌رنگ به بازار آمده و قیمت آن در کشور مالزی، معادل ۱٫۲۹۹ رینگیت (حدود ۳۰۰ دلار / ۲۸۰ یورو) است. این گوشی نیز همانند ویوو T1x 4G، در حال حاضر با کمی تخفیف به فروش خواهد رسید.

 

درباره محصولات جدید شرکت ویوو چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)