خانهاخبار
داغ داغ؛ از دریچه دوربین iPhone 4G

داغ داغ؛ از دریچه دوربین iPhone 4G

گروه خبری GSM: تصاویری که مشاهده می‌کنید با دوربین iPhone 4G گرفته شده‌اند...
۱۳۸۹/۳/۱۹

گروه خبری GSM: حتما همه شما عزیزان تا این لحظه مشتاق بودید که بدانید از دل دوربین 5 مگاپیکسلی چه تصاویری و با چه کیفیتی بیرون می‌آید. اپل هم انگار از دل دوستداران و هواداران آی‌فون خبر داشته است، زیرا نمونه‌هایی از تصاویری که با دوربین این گوشی گرفته شده است را در وب‌سایت خود به معرض دید عموم قرار داده است.

 

                      

image
image

                                                

image

 

در این تصاویر کیفیت رنگ‌ها عالی است و نویزها کاملا تحت کنترل قابلیت Noise Reduction هستند. به طور کلی به نظر می‌رسد این دوربین با قابلیت فیلمبرداری 720p و سرعت 30 فریم در ثانیه، یکی از بهترین 5 مگاپیکسلی‌های موجود روی گوشی‌های هوشمند فبازار باشد.

 

                        

image
image

                                                 

image

 

 البته نظر نهایی را علاقه‌مندان بازار تلفن همراه و کاربران خود این گوشی خواهند داد، بنابراین تا زمان عرضه iPhone 4G در جهان و انتشار بررسی‌های تخصصی آن در وب، قضاوت را به عهده خود شما عزیزان می‌گذاریم.    

برای مشاهده تصاویر در وب‌سایت رسمی اپل اینجا کلیک کنید...

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ali.ta

۱۳۸۹/۳/۲۱
بعد هم اين عكس ها تو نور گرفته شده بايد ببينيد كيفيت اين عكس ها تو جاي كم نور هم همينطوري اون موقع هست كه متوجه ضعف گوشي براي دوربينش مي شيد !!!!!!!!!!!!!!!

ali.ta

۱۳۸۹/۳/۲۱
اگه شما به اين مي گيد5مگاپيكسل من واقعا حرفي ندارم بعد هم اين عكس ها رو بايد تو خود موبايل ببينيد نه تو كامپيوتر بخاره اين كه كيفيت همه ي عكس هاي گرفته شده با تمام موبايل هاي دنيا تو كامپيوتر چند برابر ميشه!!!!!!!

hamidrezaa-za

۱۳۸۹/۳/۲۰
عکسها همه خالی بندیه.

sepehr200

۱۳۸۹/۳/۱۹
VAGHAN BEHTARIN 5MP HAST K TA HALA DIDAM.KHEYLI TOOPE

alyandaj_yas

۱۳۸۹/۳/۱۹
کیفیتا زیادم جالب نیستند !