خانهاخبار
سامسونگ در حال کار روی رفع باگ مربوط به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی سری گلکسی اس 21 پس از دریافت آپدیت One UI 4 است

سامسونگ در حال کار روی رفع باگ مربوط به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی سری گلکسی اس 21 پس از دریافت آپدیت One UI 4 است

آپدیت One UI 4، در هفته گذشته برای کاربران آمریکایی سری گوشی‌های گلکسی اس 21 سامسونگ منتشر شد و حالا این شرکت می‌گوید که در حال کار برای رفع یک باگ مربوط به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این گوشی‌ها است.
۱۴۰۰/۹/۲

نسخه‌ آمریکایی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 الترا، در هفته گذشته آپدیت One UI 4 را دریافت کردند؛ اما به نظر می‌رسد که بخش کنترل کیفیت سامسونگ، متوجه یک باگ جدی در نسخه نهایی آن نشده است و این باگ در حال حاضر در اکثر این گوشی‌ها به چشم می‌خورد.

image

 

این مشکل، مربوط به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گوشی بوده و باعث می‌شود تا به محض اینکه کاربر انگشت خود را از روی نمایشگر بر دارد؛ نرخ نوسازی نمایشگر به ۶۰ هرتز کاهش پیدا کند. این ویژگی قرار است پس از پایان انیمیشن اسکرول کردن، نرخ نوسازی نمایشگر را کاهش دهد و احتمالا به زودی با انتشار آپدیتی توسط سامسونگ، شاهد رفع باگ مربوط به آن خواهیم بود.

سامسونگ می‌گوید که از این مشکل مطلع بوده و در حال کار روی آپدیتی برای رفع آن است. به نظر می‌رسد که این مشکل قبلا در نسخه‌های بتا نیز دیده شده؛ اما پچ نرم افزاری که سامسونگ برای رفع این باگ روی نسخه نهایی قرار داده است، تنها روی برخی گوشی‌ها کار می‌کند. سامسونگ می‌گوید که در آپدیت بعدی این مشکل را به طور کلی حل خواهد کرد.

image

 

گزارشات اولیه ادعا داشتند که این مشکل تنها بر روی نسخه‌های مخصوص بازار آمریکا سری گلکسی اس 21 دیده می‌شود؛ اما برخی از کاربران دیگر مناطق نیز گزارشات مشابهی را پس از دریافت آپدیت One UI 4 داده‌اند. تجربه شما در این باره چگونه بوده است؟ آیا پس از دریافت آپدیت جدید One UI 4 برای گوشی سری گلکسی اس 21 خود، با کند شدن نرخ نوسازی نمایشگر مواجه شده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)