خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE احتمالا در روز ۲۱ دی روانه بازار می‌شود

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE احتمالا در روز ۲۱ دی روانه بازار می‌شود

باز هم شاهد انتشار شایعات دیگری درباره گوشی گلکسی اس 21 FE هستیم و این بار به گفته بسیاری از منابع، این گوشی احتمالا در روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۲۴

چندی پیش، سامسونگ با اعلام برگزاری بخش دوم رویداد آنپکد امسال خود در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) همه را غافلگیر کرده و باعث شد تا این هفته در ماه اکتبر، به یکی از پربارترین‌ها در زمینه تکنولوژی نبدیل شود زیرا شرکت‌های گوگل و اپل نیز قصد برگزاری رویدادهایی را دارند.

image

 

برخی عقیده داشتند که شاید شرکت سامسونگ قصد داشته باشد تا در این مراسم، از گوشی به نظر نفرین شده گلکسی اس 21 FE رونمایی کند؛ محصولی که عرضه آن به دلیل کمبود جهانی چیپست‌ها، بارها به تعویق افتاد و مدت بسیاری است که شایعات بی‌شماری درباره‌اش منتشر می‌شوند. اما به نظر می‌رسد که این گوشی قرار نیست در این رویداد معرفی شود و بسیاری از منابع نیز همین امر را تایید کرده‌اند.

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ بنا دارد تا تولید این گوشی را از ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز کند. همین امر موجب این شده که بسیاری از رسانه‌ها به این نتیجه برسند که فعلا شاهد معرفی آن نخواهیم بود؛ زیرا مشخصا این شرکت نمی‌تواند از یک گوشی رونمایی کند که حتی تولید آن را نیز آغاز نکرده است!

بیشتر رسانه‌ها، اعتقاد دارند که سامسونگ احتمالا در ماه ژانویه این گوشی را معرفی کرده و یکی از آنها حتی به تاریخ دقیقی اشاره می‌کند که همان روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)، است. در صورت حقیقت داشتن این حدس رسانه‌ها، واقعا نمی‌دانیم که سامسونگ قصد دارد تا در رویداد هفته آینده خود از چه محصولی رونمایی کند.

حالا شایعات پیشین که ادعا می‌کردند سامسونگ قصد دارد معرفی سری گلکسی اس 22 را به ماه فوریه موکول کند؛ کمی قابل تامل به نظر می‌رسند زیرا این شرکت مسلما قصد ندارد تا کانون توجه را از روی گوشی گلکسی اس 21 FE بردارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)