خانهاخبار
گوشی ریلمی GT نیو 2 در روز ۳۱ شهریور عرضه می‌شود

گوشی ریلمی GT نیو 2 در روز ۳۱ شهریور عرضه می‌شود

شرکت ریلمی به تازگی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو، از تاریخ رسمی عرضه گوشی GT‌ نیو 2 رونمایی کرد. این گوشی قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) روانه بازار شود.
۱۴۰۰/۶/۲۳

گوشی ریلمی GT نیو 2 که پیش از این تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده بود، حالا تاریخ عرضه مشخصی نیز دارد. این شرکت در صفحه شبکه اجتماعی ویبو خود، به تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای رونمایی از این گوشی اشاره کرد. این رویداد در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت چین برگزار شده و امیدواریم که پس از آن، شاهد عرضه نسخه جهانی گوشی نیز باشیم.

image

 

به گفته ریلمی، این گوشی برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و می‌دانیم که از مشخصاتی چون پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 و نمایشگر ۶.۶۲ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است. در زمینه رم، ریلمی GT نیو 2 قرار است در کشور چین با ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه شود؛ ولی متاسفانه ریلمی هرگز یک گوشی از سری GT را با این میزان حافظه رم در بازار جهانی عرضه نکرده است.

گوشی ریلمی GT نیو 2 مشخصا قرار است جانشین گوشی ریلمی GT نیو باشد که در بازار جهانی با نام ریلمی X7 مکس 5G‌ شناخته می‌شد. البته این شرکت اعلام کرده که نام این گوشی X8 یا X9 نخواهد بود و قرار است دیگر همه نسخه‌های این سری با نام GT شناخته شوند.

image

حالا باید منتظر مانده و ببینیم که آیا ریلمی قصد دارد نسخه جهانی این گوشی را نیز با همین نام عرضه کند یا قصد استفاده از نام جدیدی را برای آن دارد. درباره مشخصات احتمالی ریلمی GT نیو 2 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)