خانهاخبار
گواهی TENAA افشا کرد: بدنه گلکسی زد فلیپ 3 کوچکتر از نسل قبلی خواهد بود

گواهی TENAA افشا کرد: بدنه گلکسی زد فلیپ 3 کوچکتر از نسل قبلی خواهد بود

یک روز پس از آن که برخی از مشخصات گلکسی زد فولد 3 در گواهی TENAA لو رفت، اینبار نوبت به گلکسی زد فلیپ 3 رسیده است!
۱۴۰۰/۴/۲۲

سامسونگ که در حال دریافت گواهی‌های مختلف برای گلکسی زد فلیپ 3 است، به تازگی گواهی چینی TENAA را دریافت کرده و در حین انجام مراحل آن، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند مانند اندازه بدنه و ظرفیت باتری لو رفته است.

براساس اطلاعات افشا شده گلکسی زد فیلپ 3 از نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5G کوتاه‌تر و نازک‌تر خواهد بود. این دستگاه از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌امپری تغذیه خواهد کرد که باید اشاره کرد ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 با گلکسی زد فولد 5G تفاوتی ندارد و از این نظر با نسل قبلی خود مشابه است. 

image

 

همچنین این گوشی هوشمند تنها دارای یک محفظه سیم‌کارت است ولی یک ماژول سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) هم درون دستگاه قرار دارد که از شبکه و  اتصال LTE و 5G پشتیبانی می‌کند به شرطی که اپراتور موردنظر شرایطش را دارا باشد و این ویژگی را در خدمت کاربر قرار دهد. نرم‌افزار گلکسی زد فلیپ 3 از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که این ویژگی چندان دور از ذهن نبود. البته احتمال اپدیت نرم‌افزاری این دستگاه به اندروید 12 نیز بسیار زیاد است. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ 3 و دیگر محصولات سامسونگ قرار است در 11 اگوست یا 20 مرداد معرفی و رونمایی شوند. براساس رندرهای لورفته انتظار می‌رود در قاب پشتی گلکسی زد فلیپ 3 دو دوربین قرار گرفته باشد و همچنین صفحه نمایش ان نیز بزرگتر از نسل قبلی باشد. با توجه به شایعات قبلی، ممکن است شاهد یک بازطراحی و بهبود در لولای این دستگاه باشیم.البته تا زمان معرفی و عرضه رسمی باید صبر کنیم تا شاید اخبار بیشتری از این دستگاه مورد انتظار به گوش برسد. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)