خانهاخبار
‌زمان عرضه فیفا 22 رسما اعلام شد!

‌زمان عرضه فیفا 22 رسما اعلام شد!

الکترونیک آرتس با انتشار تریلر رونمایی رسما از ویژگی‌های جدیدترین شبیه‌ساز فوتبالی خود پرده برداشت.
۱۴۰۰/۴/۲۱

در خبری که دیروز از جی اس ام منتشر شد، مشخص شد که دیشب یعنی یکشنبه 20 تیر ساعت 20 تریلر رونمایی بازی فیفا 22 از کانال رسمی این بازی در یوتیوب پخش می‌شود. اکنون با منتشر شدن اطلاعات بازی و ویژگی‌های آن زمان عرضه این بازی تایید شد. فیفا 22 قرار است در تاریخ 9 مهر ماه سال جاری به بازار عرضه شود.

در این تریلر، از گیم‌پلی فیفا 22 رونمایی شده که شاهد تکنولوژی جدید الکترونیک آرتس به نام هایپرموشن (HyperMotion) بودیم که بنا بر ادعای الکترونیک آرتس می‌تواند باعث واقعی ترشدن گیم‌پلی و روان تر شدن بازی فوتبال شود. البته ذکر این نکته ضروری است که این ویژگی‌ها به احتمال زیاد تنها مختص کنسول های نسل نهمی باشد و کنسول های نسل هشتمی از بعضی از ویژگی‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. البته کامپیوترهای شخصی نیز در اجرای بعضی از ویژگی‌ها محدودیت خواهند داشت. 

image

این شبیه‌ساز فوتبالی همچنین از دیگر حالت‌های پرطرفدار این بازی مانند Carrer mode، ولتا، آلتیمیت تیم و Pro Clubs پشتیبانی می‌کند. براساس ادعای الکترونیک آرتس، توجه این شرکت در فیفا 22 تماما روی ساختار دروازه‌بان‌ها، بازطراحی گیم‌پلی ولتا و بخش قهرمانان آلتیمیت تیم و تاریخچه انها بوده است.

سری بازی‌های فیفا همیشه در لایسنس تیم‌‌های مختلف یک قدم از حریف خود یعنی PES جلو بوده‌اند. در این راستا،الکترونیک آرتس اعلام کرده است فیفا، 17000 بازیکن، 700 تیم، 90 استادیوم و 30 لیگ معتبر را پوشش خواهد داد. همچنین در این نسخه شاهد رقابت‌های فوتبالی جذابی مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ تازه تاسیس کنفرانس اروپا، لیگ جزیره، بوندسلیگا، لالیگا و لیبرتادوس خواهیم بود که خبر بسیار خوبی برای هوادارن فیفا است.

image

 

الکترونیک آرتس همچنین اعلام کرده است کاربرانی که بازی را تا بیست مرداد پیش خرید کنند، از امتیازات ویژه‌ای مانند ارلی اکسس (دسترسی زودتر از موعد به بازی) چهار روزه و امتیازات فیفا برخوردار خواهند شد.

در نهایت باید اشاره کرد فیفا 22 طیف گسترده‌ای از کنسول های مختلف را پشتیبانی می‌کند و این بازی برای پلی‌استیشن 5 و 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل استدیا عرضه خواهد شد. همچنین نسخه لگاسی فیفا 22 برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)