خانهاخبار
از امروز، ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر کرد

از امروز، ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر کرد

با کوتاه‌تر شدن ساعات کار ادارات در استان تهران به دلیل کاهش مصرف انرژی، ساعات طرح ترافیک تهران هم شامل تغییر شده و حالا میزان آن کمتر شده است.
۱۴۰۰/۴/۱۹

روز گذشته بود که در خبری، رسما اعلام شد که ساعات کار ادارات در استان تهران به ۷ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است. دلیل این تغییر هم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی (برق، آب و گاز) عنوان شد. حالا به دنبال این تغییر ساعات کاری، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رسما اعلام کرده که ساعات طرح ترافیک در تهران هم متناسب به ساعات کار ادارات در این استان تغییر کرده است.

image

 

آنطور که او اعلام کرده، پیش از این ساعات طرح ترافیک شامل ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر می‌شد و سپس کسانی که از بعد از ۱۴:۳۰ با خودروی شخصی وارد طرح ترافیک می‌شدند، خروج آزاد بوده و دوربین این خودروها را جریمه نمی‌کرده است. 

حالا در مورد ساعت جدید او اینطور گفته است که:

ولی حالا با توجه به اینکه ساعت کاری به ساعت ۱۳:۰۰ تغییر کرده است، ما نیز ساعت طرح ترافیک را تا ساعت ۱۳:۰۰ اعلام کردیم تا کسانی که می‌خواهند از محل کارشان به محل سکونت خود بروند جریمه نشوند. به طور مثال اگر منزل شما در طرح ترافیک است و محل کارتان در منطقه ۴ قرار دارد و می‌خواهید وارد طرح ترافیک شوید، ما ساعت ورود و خروج را با بخشنامه دولت تطبیق دادیم و می‌توانید از ساعت ۱۳:۰۰ از محدوده ترافیک عبور کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)