خانهاخبار
سایز نمایشگر سری گلکسی اس 22 سامسونگ مشخص شد

سایز نمایشگر سری گلکسی اس 22 سامسونگ مشخص شد

ابعاد صفحه نمایش پرچمداران جدید سامسونگ توسط دو منبع خبری لو رفت.
۱۴۰۰/۳/۲۴

با وجود این که تنها چند ماه از عمر خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ می‌گذرد، اما امروز شاهد درز اطلاعاتی در مورد پرچمداران جدید سامسونگ با نام خانواده گلکسی اس 22 هستیم. به این ترتیب سایز نمایشگر اعضای خانواده اس 22 سامسونگ مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط دو منبع خبری منتشر شده است، ابعاد صفحه نمایش محصولات جدید سامسونگ که اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی خواهند شد، به صورت زیر اعلام شده است:

  • سایز نمایشگر گلکسی اس 22: 6.06 یا 6.1 اینچ
  • سایز نمایشگر گلکسی اس 22 پلاس: بین 6.5 تا 6.6 اینچ
  • سایز نمایشگر گلکسی اس 22 الترا: 6.8 اینچ

برای مقایسه، سایز نمایشگر اعضای سری اس 21 به صورت زیر بود:

  • سایز نمایشگر گلکسی اس 21: 6.2 اینچ
  • سایز نمایشگر گلکسی اس 21 پلاس: 6.7 اینچ
  • سایز نمایشگر گلکسی اس 21 الترا: 6.8 اینچ

به این ترتیب شاهد کاهش سایز دو مدل ابتدایی نسبت به نسل پیشین هستیم.

به دنبال شایعات اخیر منتشر شده، اطلاعات درز پیدا کرده و اظهارات آیس یونیورس، یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌ها، دوربین گلکسی اس 22 سامسونگ از بزرگنمایی مداوم برخوردار خواهد بود و این در حالی است که نسل پیشین آن‌ها، به قابلیت بزرگنمایی ثابت 2 تا 10 برابری مجهز بودند. در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند سامسونگ از حالت دیجیتالی برای زوم استفاده می‌کنند که این موضوع سبب کاهش کیفیت تصاویر خروجی می‌شود. اما در حالت بزرگنمایی مداوم پیکسل‌ها همیشه در بهترین حالت خود به سر خواهند برد.

image

آیس یونیورس همچنین در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده بود که پرچمداران جدید سامسونگ به قابلیت دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهند بود. اما شایعات اخیر حاکی از آن است که به دلیل نرسیدن کیفیت تصاویر خروجی به استانداردهای مد نظر مسئولان سامسونگ، آن‌ها از این فناوری در سری اس 22 استفاده نخواهند کرد.

همچنین پیش بینی شده است که سامسونگ، در محصولات این خانواده از پردازشگر گرافیکی AMD در کنار چیپست اگزینوس خود استفاده خواهد کرد و به این ترتیب، پردازش و کیفیتی معادل سیستم‌‌های دسکتاپ را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

از آن جا که سری اس 22 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2022 روانه بازار خواهد شد، لذا زمان زیادی برای لو رفتن قابلیت‌های سخت‌افزاری و امکانات آن‌ها باقی مانده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۳/۳۰
سلام دوست عزیز من چکی خریدم برام 26/500تموم شد یه کله شارژر آداپتور 25W هم گرفتم.سیم شارژ داخل کارتن بود برام 27 تمام شد و البته یه کیف کلاسوری فابریک سامسونگ هم از دیوار گرفتم شد 28000000 ییه گگلس هم رو صفحه LCD گوشی انداختم ببه مبلغ 250 تومان شد ..ولی بنظرم این گوشی بعد انتخابات گرونتر میشه..

omid

۱۴۰۰/۳/۲۵
سلام دادا میشه بگی چند خریدی اس بیست اولترا رو ممنون

مهدی‌ دولتی‌ نژاد

۱۴۰۰/۳/۲۴
سلام .من حدود 10روز پیش با همه فکر و خیال‌های که برای خرید گوشی S21Ultra داشتم و با قیمتش خیییلی مشکل داشتم خلاصه خریدم و واقعا از این گوشی راضی ام.من دیر به دیر گوشی میخرم ولی واقعا از S21Ultra راضی ام و یک گوشی فول امکانات و حس خوب یک گوشی با امکانات بالارو داره . .شاید تعریف باشه ولی یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دنیا هست .باطری خوب دوربین عالی جنس بدنه عالی صفحه نمایش عالی خلاصه اینکه کسی این گوشی رو بخره د به گوشی دیگه ای فکر نخواهد کرد .. با تشکر از سایت بسیار خوب GSM .