خانهاخبار
در سال جاری بسته‌های الحاقی جدیدی برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهند شد

در سال جاری بسته‌های الحاقی جدیدی برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهند شد

حدود یک سال از عرضه آخرین بازی در سری محبوب Assassin’s Creed می‌گذرد و استودیوی یوبیسافت برنامه خود را برای عرضه بسته‌های الحاقی این عنوان در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است.
۱۴۰۰/۳/۲۴

دومین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla‌ که The Siege of Paris‌ نام دارد، قرار است در تابستان امسال عرضه شود. یوبیسافت همچنین از بسته‌های الحاقی دیگری نیز که قرار است در سال جاری برای این عنوان عرضه شوند رونمایی کرد.

image

 

در بسته الحاقی The Siege of Paris که برای نخستین بار در کنفرانس یوبیسافت در رویداد E3 نمایش داده شد، شاهد یکی از بزرگترین جنگ‌های تاریخ وایکینیگ‌ها هستیم و شخصیت اصلی بازی که Eivor نام دارد به همراه یارانش به پایتخت فرانسه حمله می‌کنند. در این DLC شاهد بازگشت ماموریت‌های Black Box و همچنین سلاح‌ها، قابلیت‌ها، مهارت‌ها و لوازم جدید هستیم. متاسفانه یوبیسافت تاریخ عرضه دقیق این بسته الحاقی را با کاربران در اشتراک نگذاشت ولی باید در فصل تابستان منتظر آن باشیم.

در این کنفرانس نیم نگاهی نیز به بسته‌های الحاقی آینده این بازی داشتیم و به نظر می‌آید که Eivor قرار است بار دیگر با اودین دیدار کند؛ شاهد عکسی از یک پورتال اسرار آمیز نیز بودیم که احتمالا مربوط به یکی از بسته‌های الحاقی بعدی این بازی است. این نخستین باری خواهد بود که یک بازی در سری Assassin’s Creed با گذشت یک سال از عرضه‌اش، بسته‌های الحاقی دریافت می‌کند.

یوبیسافت همچنین اعلام کرده که مانند دو بازی گذشته این سری یعنی Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey، تور تاریخی نیز به این عنوان اضافه خواهد شد و به مانند گذشته این تجربه به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به مبارزه، به گشت و گذار در نروژ و انگلستان آن دوره بپردازند. این بسته الحاقی قرار است در فصل پاییز منتشر شود.

image

 

بسته الحاقی The Siege of Paris، دومین DLC این عنوان خواهد بود و فضای آن با نخستین بسته الحاقی که Wrath of the Druids نام داشت تفاوت دارد. نخستین بسته الحاقی این عنوان داستان ایرلندی محور جالب و چند مبارزه جذاب را در خود جا داده بود اما در نهایت از ماموریت‌های تکراری و خسته کننده که به جزئی جدا نشدنی از بازی‌های جدید Assassin’s Creed تبدیل شده‌اند، رنج می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)