خانهاخبار
وان پلاس قصد عرضه یک گوشی با پردازنده دیمنسیتی 1200 را دارد

وان پلاس قصد عرضه یک گوشی با پردازنده دیمنسیتی 1200 را دارد

به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس قصد دارد به رسم همیشگی خود برای استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون پایان داده و در گوشی جدید خود از پردازنده دیمنسیتی 1200 استفاده کند.
۱۴۰۰/۳/۲۰

یکی از افشاگران شناخته شده که Digital Chat Station‌ نام دارد، به تازگی پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که خبر از احتمال استفاده شرکت وان پلاس از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1200 در یکی از گوشی‌های جدیدش را می‌دهد. با توجه به اینکه شرکت وان پلاس پیش از این تنها از پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون در محصولات خود استفاده می‌کرد، این شایعه کمی عجیب به نظر می‌رسد.

image

 

به گفته این افشاگر، مدل اولیه این گوشی جدید وان پلاس تولید شده و دارای حفره‌ای در سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر است که همانند سری وان پلاس 9، دوربین سلفی در آن قرار داده شده است. پنل نمایشگر این محصول نیز مانند وان پلاس 9 معمولی، تخت خواهد بود.

در پشت گوشی، شاهد تغییرات اندکی در بخش دوربین به نسبت سری وان پلاس 9 هستیم و سنسور سونی IMX766 ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی توسط دو دوربین کمکی و یک فلش LED همراهی می‌شود. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری اختصاصی Oxygen OS است که نشانگر عرضه جهانی این محصول است. قیمت آن نیز باید حدود ۲۰۰۰ یوآن چین (حدود ۳۱۳ دلار) باشد.

image

 

درباره استفاده وان پلاس از پردازنده دیمنسیتی 1200 در گوشی جدید خود چه فکر می‌کنید؟ آیا از این تنوع استقبال کرده و یا پردازنده‌های اسنپدراگون را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)