خانهاخبار
محصولات جدید ریلمی لحظاتی پیش معرفی شدند

محصولات جدید ریلمی لحظاتی پیش معرفی شدند

یک گوشی هوشمند و یک تلویزیون هوشمند از سوی شرکت ریلمی دقایقی پیش معرفی شدند.
۱۴۰۰/۳/۱۰

پس از هفته‌ها انتشار تیزرهای مختلف، بالاخره گوشی هوشمند ریلمی X7 Max 5G به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این گوشی هوشمند شباهت زیادی به GT Neo دارد که اخیرا در کشور چین عرضه شد. برای این محصول با پردازنده دیمنسیتی 1200 روبرو هستیم و از جمله دیگر مشخصات آن می‌توان به نمایشگر آمولد و دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در ادامه مطلب، با این گوشی هوشمند بیشتر آشنا می‌شویم.

Realme X7 Max 5G

این محصول از نمایشگر 6.43 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، در یک حفره دایره‌ای شکل در قسمت بالایی نمایشگر و سمت چپ آن دیده می‌شود. این صفحه نمایش توسط Dragontrail Glass محافظت شده و یک سنسور اثر انگشت نیز درون آن تعبیه شده است. ریلمی برای این گوشی هوشمند بلندگوهای دالبی اتموس را نیز به همراه جک 3.5 میلیمتری هدفون در نظر گرفته است. اگر نگاهی به پشت بدنه بیاندازیم، سنسور 64 مگاپیکسلی IMX 682 سونی به عنوان دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیسکلی الترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو را مشاهده می‌کنیم.

image

 

پردازنده دیمنسیتی 1200 با 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی UFS 3.1 همراه است. از لحاظ نرم‌افزاری، با رابط کاربری Realme UI 2.0 که بر پایه اندروید 11 طراحی و توسعه یافته، روبرو هستیم. مسئولان ریلمی قول داده‌اند که اندروید 12 هم برای این گوشی هوشمند پس از عرضه نسخه عمومی آن به زودی عرضه می‌شود. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از فناوری شارژ سریع SuperDart با توان 50 واتی بهره می‌برد.

image

 

گوشی هوشمند Realme X7 Max 5G در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و صورتی-بنفش با قیمت 26999 روپیه هند (معادل 372 دلار) برای مدل پایه با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه است. برای مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی باید 29999 روپیه هند معادل 413 دلار را پرداخت کنید. اولین موج فروش این اسمارت فون از چهارم ژوئن مصادف با چهاردهم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

Realme Smart TV 4K

در کنار پرچمدار یاد شده، شرکت ریلمی از یک تلویزیون هوشمند با رزولوشن 4K هم رونمایی کرد. این محصول در دو سایز 43 و 50 اینچی عرضه می شود که هر دو با تکنولوژی HDR 10 و پشتیبانی از دالبی ویژن همراه هستند. همچنین پنل‌های آن‌ها از 83 درصد طیف رنگی NTSC پشتیبانی کرده و از موتور تصویری Chroma Boost ریلمی برخوردار هستند.

image

یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با دو گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و از لحاظ نرم‌افزاری، هر دو مدل از سیستم عامل اندروید تی وی 10 بهره می‌برند. روش‌های ارتباط و اتصال آن‌ها نیز به صورت زیر انتخاب شده است:

  • سه پورت HDMI
  • دو پورت USB
  • یک پورت Ethernet
  • یک پورت DVB-T2

یک جفت اسپیکر 12 واتی به همراه توییتر و امکان پشتیبانی از صدای دالبی اتموس نیز به عنوان دیگر مشخصه این تلویزیون‌‌های هوشمند به حساب می‌آید.

image

تلویزیون هوشمند ریلمی با رزولوشن 4K با قیمت 27999 روپیه هند (معادل 385 دلار) برای مدل 43 اینچ و 39999 روپیه هند معادل 550 دلار برای نسخه 50 اینچی همراه است. موج اول فروش آن‌‌ها نیز از چهارم ژوئن مصادف با چهاردهم خورداد ماه استارت می‌خورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)